Chapel talli Porissa on huono

Chapel

Porissa oleva Chapel-ratsastustalli oli kamala kokemus!
Ohjaaja huutaa ja haukkuu pieniä lapsia, eikä osaa ollenkaan opettaa ja olla ystävällinen.
Olemme käyneet parilla muullakin porilaisella tallilla aiemmin ja muualla kaikki on toiminut todella hyvin!
Ohjaaja oli samanlainen muillekin paikalla olleille ratsastajanaluille.

6

3259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chapelissa oppinut

Itse olen Chapelissa käynyt useamman vuoden, mutta lopetin kun sain vuokrahevosen. Minna pitää todella hyviä tunteja, jossa oikeasti oppii. Hevoset ovat kilttejä ja luonteiltaan erilaisia, jotta oppii hoitamaan ja käsittelemään erilaisia hevosia.
      Kuten siis kerroinkin että tunnit ovat hyviä ja tehokkaita, niin sellainen opetus vaatii myös 'kuria' ja kunnollisia ohjeita. Kävin Zilpassa joskus aikoinani jossa sanottiin vähän siihen suuntaan että ottakaapas ravi tuolla ja tuossa voisi vaikkaa hiljentää. Kun taas Minna kertoo tunneilla selvät ohjeet!
      Kaikille Chapel ei sovi, liian herkille ihmisille jotka eivät arvosta kunnon opetusta, vaan haluavat hissutella hevosten kanssa!!
      Ja kuten moni on väittänyt että talli on huonossa kunnossa, se EI pidä paikkaansa. Chapelin talli on hyvässä kunnossa, karsinat sopivan kokoiset ja siistit. Talli näyttää kunnon tallilta jossa on oikeasti eletty. Ei tallissa kuulu olla mitään kullattuja ovia ja vaaleanpunaisia seiniä! PÄÄASIA ON ETTÄ PAIKKA ON TURVALLINEN!

• jjjjjjjjjjjjjjrrrrrr

Ihana paikka se chapel!!!!!!!! Minna ei huuda pienimmille yhtään!!!!!Se on puppu puhetta!!!!!!
        Pyh chapel muka huono!!!!!!!!!!

• chapel<3
        jjjjjjjjjjjjjjrrrrrr kirjoitti:

Ihana paikka se chapel!!!!!!!! Minna ei huuda pienimmille yhtään!!!!!Se on puppu puhetta!!!!!!
        Pyh chapel muka huono!!!!!!!!!!

chapel on iiihaaanaa paikka, siellä kiwaa porukkaa ja opetus on erinomaista!!!

• kiusattu chapelissa

chapel o ihan typerä... mua kiusattii siel ja hahukuttii.. sen takii lähdin ku en kestäny enäää sitä kiusaamist ja seläntakana puhumista... :c

• en suosittele

olen samaa mieltä, itse olen käynyt chapelin tallilla, ja sain vain haukkuja niskaani, muutaman kerran minua on kehuttu, muuten vain haukuttu.
      olen monta kertaa pahoittanut mieleni Minnan takia. Suosittelen kaikille, jos meinaatte aloittaa ratsastuksen ensimmäistä kertaa, älkää menkö chapelin tallille...

• Anonyymi

Ratsastuskoulu chapel ei oo ollenkaan huono paikka. Sillon kun asuin porissa 6 vuotta niin olin töissä siell- ja tykkäsin olla siellä töissä. Kaikki ihan mukavia ihmisiä. Viihdyin hyvin siellä koirien,kissojen ja hevosten parissa- Suosittelen kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51