syöpään täsmälääkkeet jatkossa!

pelokastoiveikass

http://yle.fi/uutiset/tiede_ja_tekniikka/2009/10/tulevaisuuden_syopalaakkeet_kuin_tasmaohjuksia_1049984.html

Uuden sukupolven syöpälääkkeeet löytävät perille elimistössä kuin postipaketti oikeaan osoitteeseen. Varsinainen lääkeaine on sisällä biomateriaalipartikkeleissa. Tarkkaan maaliinsa kohdistettu lääkeaine ei tuhoaisi elimistössä terveitä soluja, ja vähentäisi siten lääkkeiden haitallisia sivuvaikutuksia. Nanolääketiede etenee nyt Suomessakin suurin harppauksin.

-oikeasti loistavaa, sillä syöpä alkaa olla maamme kansallistauti nykyisin. ja tulevaisuudessa varmasti yhä enemmän.

13

3503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöpäläinen*******

Sytostaatti hoidon läpi käyneenä.....uutinen todella mahtava. kaikki se pahoinvointi..väsymys jäisi historiaan.

• yksi sairastaneista

Kaksi kertaa sytostaattihoidot kärsineenä ja sädehoidot päälle, niin parempaa uutista ei voisi toivoa.

• lapsi silloin nyt nainen, elossa.

Juu, näin 14 vuotta hoitojen päättymisen jälkeen sitä voi vain elää niiden asioiden kanssa, mitä jälkiä syöpähoidot ovat elimistööni jättäneet. Paljon elimmistö on onnistunut itse korjaamaan, muttei kaikkea. Tämä olisi niin mainiota kun se saataisiin käyttöön.

• Lord_of_Life

Olin mukana jenkkiyrityksessä joka kehitteli vähän vastaavaa: ensimmäinen injektio hakeutuu syöpäsolujen pinnalle (tavallaan reagenssi) ja on aineena inaktiivista (eli voit juoda eikä siitä mitään tule). Toinen injektio on sitten se aktivaattori, eli kun nämä kaksi lääkemolekyyliä kohtaavat elimistössä, sanoo syöpäsolu pox ja poistuu sitten pissin mukana elimistöstä :)

Tämä oli jo "apinavaiheessa" vuonna 2004, eli 10v olisi odotettavissa markkinoille. Suomalaisten syöpäkasvaimen verisuoniston inhibiittori taisi mennä ketuilleen kun siitä ei ole kuulunut mitään?

• täpinöissä olen

LOISTAVAAAAAA...mä olen jo ihan täpinöissäni valmiiksi,jos toi on totta!!Mä olen nähnyt vaan kosteita unia tollasesta keksinnöstä.Voi kun olisin päässyt kuunteluoppilaaksi teidän tutkimusryhmään.WOW:))

• Lord_of_Life
        täpinöissä olen kirjoitti:

LOISTAVAAAAAA...mä olen jo ihan täpinöissäni valmiiksi,jos toi on totta!!Mä olen nähnyt vaan kosteita unia tollasesta keksinnöstä.Voi kun olisin päässyt kuunteluoppilaaksi teidän tutkimusryhmään.WOW:))

En tosin voi kertoa mistä firmasta on kyse, mutta aiheesta lisää esim. http://cancerres.aacrjournals.org/
        ... meillähän katsellaan edelleen "80-luvun" tietofiltterin (YLE) kautta asioita.

Tuossa jotain jota kannattaa seurata ... http://www.ablynx.com/home/index.php samaa teknologiaa.

Se, että lääkemolekyyli tulee ihmistesteihin vie aikaa ja koska Orion ei noita pahemmin taida kehitellä, tässä maassa tuskin pääset mukaan lanseerausta edeltävää paria vuotta lukuunottamatta.

• Labrarotta
        Lord_of_Life kirjoitti:

En tosin voi kertoa mistä firmasta on kyse, mutta aiheesta lisää esim. http://cancerres.aacrjournals.org/
        ... meillähän katsellaan edelleen "80-luvun" tietofiltterin (YLE) kautta asioita.

Tuossa jotain jota kannattaa seurata ... http://www.ablynx.com/home/index.php samaa teknologiaa.

Se, että lääkemolekyyli tulee ihmistesteihin vie aikaa ja koska Orion ei noita pahemmin taida kehitellä, tässä maassa tuskin pääset mukaan lanseerausta edeltävää paria vuotta lukuunottamatta.

Suomessa tuon lehtijutun tasoista tutkimusta voi tehdä kaikissa yliopistoissa. Aika monessa väitöskirjassa ja apurahahakemuksessa on syöpä parannettu Suomessakin.

Orion kuitenkin kehittää uusia lääkemolekyylejä ihan rakennesuunnittelusta ja primääriskriinistä kliinisiin kokeisiin asti.

• Juu ei kannata uskoa kaikkea mitä YLE:ssä kerrotaan. Olen kuullut, että muun muassa tuppeen sahatusta laudasta YLE on puhunut paskaa ja paljon. Onneksi tämä paska tulee maksulliseksi vuonna 2012, että saadaan jatkossakin kuulla näitä kutkuttavia valheita ja jännätä mitä seuraavaksi kulissien takana tapahtuu. Jos tämä uutinen olisi ollut vaikkapa Ilta-Sanomien sivuilla niin siinä saattaisi olla vinha perä, mutta nyt tämä täytyy laittaa kyllä uskottavuusmapissa ÖÖ kansioon!

• presto

Samaa mieltä. Ilta-Sanomille vaan ois tullu sanktioita ( toimiluvat menny jne. ).
        Sitävastoin YLE:lle varmistetaan palkinnoksi varmat tulot, jotta valehtelu ja
        henkseleitten paukuttelu ilman vastuuta voi jatkua aina vaan !
        Suomi on pohjolan Itä-Saksa !

• niih ohan se kiva että ne pistää uusia rahastus keinoja liikenteeseen sen sijaan että ihminen sais lääkitä itteensä sillä lääkkeellä joka on ollut olemassa useita tuhansia vuosia ja myös auttanut useammin kuin nykylääke tiede...

• Toivoa siis on

Totisesti toivon niin. Toivon sitä kaikkien meidän sairastuneiden puolesta. Mylläkkä, minkä diagnoosi saa aikaiseksi läheisissä, puhumattakaan omasta itsestä...

• sp1ca

Entäpä?:

Cannabis Cures Cancer - "Run From The Cure" The Rick Simpson Story
        58:01 - 1 year ago
        Rick Simpson Story After a serious head injury in 1997, Rick Simpson sought relief from his medical condition through the use of medicinal hemp oil. When Rick discovered that the hemp oil (with its high concentration of T.H.C.) cured cancers and other illnesses, he tried to share it with as many people as he could free of charge. When the story went public, the long arm of the law snatched the medicine - leaving potentially thousands of people without their cancer treatments - and leaving Rick with unconsitutional charges of possessing and trafficking marijuana!

http://video.google.com/videoplay?docid=-7331006790306000271

• SA
        sp1ca kirjoitti:

Entäpä?:

Cannabis Cures Cancer - "Run From The Cure" The Rick Simpson Story
        58:01 - 1 year ago
        Rick Simpson Story After a serious head injury in 1997, Rick Simpson sought relief from his medical condition through the use of medicinal hemp oil. When Rick discovered that the hemp oil (with its high concentration of T.H.C.) cured cancers and other illnesses, he tried to share it with as many people as he could free of charge. When the story went public, the long arm of the law snatched the medicine - leaving potentially thousands of people without their cancer treatments - and leaving Rick with unconsitutional charges of possessing and trafficking marijuana!

http://video.google.com/videoplay?docid=-7331006790306000271

I IN SONETHING ELSE HIIJAA FROM FINLAND . NOBODY KNOWS .THATS WHAT WE DO

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94