Voi tätä valinnan vaikeutta..Ihanaa kun on mistä valita, ja kaikki kuulostaa yhtä kiehtovalta, mutta toisaalta stressiä pukkaa kun lomasuunnitelma koko ajan muuttuu.. :-)
Nyt kuitenkin olemme funtsineet, että Ensin Malesiassa Kuala Lumpurissa (jonne meillä on lennot) vietetään joitain päiviä, mutta sitten suunnaksi Bali ja myös Löombokin saaret.
Nyt saa heittää omia kokemuksia kehiin, jos siis olet löytänyt esimerkksi kivan hotellin, niin please kerro lisää.
Meitä on kolme, minä ja mieheni , ja kohta 6 v tyttäremme.Hotelli saisi olla noin 4-5 tähden, eli laadukas ,mutta ei tarvitse oll öky..Uima-allasalue olis aika ehdoton, ja muutenkin se yleinen viihtyisyys, ja että olisi hyvä aamiainen.
Kertokaahan siis omia lemppareitanne.
Jotain olen tsekkaillut asiaroomsin sivujen kautta, ja oon myös lukenut thaiklupin majoitusmuitiota, mutta aina toisten omat kokemukset on kullan arvoisia.
Balilla olen ajatellut että Nusa Duan alue kuulostaa kivalta, tai Lovina..mielipiteitä?
Kiitos jo etukäteen!
Maaliskuússa Balille ja ehkä Lombokille
CarFioKuu
0
414
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048