vai tuulelleko huhuilette täällä kaivossa?
PYYTÄKÄÄ ANTEEKSI naamatusten
10
1017
Vastaukset
- .
se tuuleen kirjoitettu on...
- Parempi kuin te muut
Älä nyt kun täällä on niin kiva trollata.
- Portto ja e-pillerit
Anteeksi, että suostuin edes ehkäisyvalistuksen ansiosta tekemään "huorin"...saamatta orgasmia...
- Bloody Mary
Heh, mä en oo ikinä saanu orgasmia miehen kans läääheskäään, sinne päinkään! (paitsi yhen tosi paskan kerran vahingossa, sellasen liian heti nopeen 'tuhkamunalaukeamisen', joka tuntuu lähinnä vittumaiselta pettymykseltä) Vaan eipä oo ollu kyl syytäkään:)
Ei oikee voida ku se asianomaine ei haluu olla mun kans missää tekemisissä. Mut ihan sama menköön. Siinäpähän antaa pilluaan seuraavalle vastaansattuvalle. Menköön vaan synnyttämään sille.
- Valkolehdokki2010
joo, nimenomaan näin suosittelen minäkin aina tämän maailman tärkeimpiin muutamaan lukeutuvan asian hoitamaan. Siis aina, kun on vielä mahdollista että osapuolten välillä mikään yhteinen jatkuu. Mutta silloin jos ei jatku enää, on toki parempi edes tällä tavalla huhuillen tehdä se.
- j k
pyytäkää vaan
- Anteeksi pyytämään
Olen kanssasi aivan samaa mieltä! Anteeksi antoa oikealta ihmiseltä et taatusti tule saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226