http://www.autozeitung.de/vergleichstest/opel-insignia-2-0-cdti-vw-passat-cc-2-0-tdi
Insignia parempi kuin volkkari
6
759
Vastaukset
- RekordCoupe
Se ei paljoa vielä kerro Opelin hyvyydestä, jos on parempi kuin VW.
- 8+18
Sillä volkkari on auto!
- 6d
Oletko todella sitä mieltä.Minulla on ollut nyt vuoden vag tuote.Sitä ennen opel ,ja arvaa mitä aion tehdä.Ostan taas opelin miksiköhän siinä sinulle miettimistä.
- Ex Opelisti
6d kirjoitti:
Oletko todella sitä mieltä.Minulla on ollut nyt vuoden vag tuote.Sitä ennen opel ,ja arvaa mitä aion tehdä.Ostan taas opelin miksiköhän siinä sinulle miettimistä.
Sinun pitää vaihtaa halvempaan autoon kun ostit nyt liian kalliin, etkä pysty lyhentää lainaa tarpeeksi.
Ex Opelisti kirjoitti:
Sinun pitää vaihtaa halvempaan autoon kun ostit nyt liian kalliin, etkä pysty lyhentää lainaa tarpeeksi.
OOKKONA PÖLJÄ
- spr
rellumarei kirjoitti:
OOKKONA PÖLJÄ
Joo, työssäni ajan noin. 60 tuhatta kilsaa per vuosi .olen kohtuu tyytyväinen, mutta en tajua wv:n yliarvostusta käytettyjen markkinoilla. Ajamissani wv:n malleissa, lähinnä dieselit on ilmennyt kohtuutoman paljon "kakara"-tauteja. Ja moni niistä osuu juuri moottoritegnologian puolelle. On totaalisia konerikkoja, kaksoismassapyörän halkeiluja,sähkövikoja ym. Autot ajettavuudeltaan hyviä ja kabiini hyvin suunniteltu. Lisäksi maalipinta on kursiutunut ilman ulkoista osumaa turhan herkästi=se kuuluisa ruosteongelma vastassa. ja loppupointtina älkää ainakaan noit dieselpatoja viritelkö tietämättömästi....ylimääräiset paukut ovat herkeitä, kun niitä innostuu käyttämään "sulattamaan" turbon siivekkeet.....no loput voitte arvata kulunkipuolelle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058