Mulla on aika varattu kyseiselle plastiikkakirurgille. Onko kenelläkään kokemusta rasvaimuista tai rintojen suurennuksesta hänen tekemänään?
Plastiikkakirurgi Popov
3
936
Vastaukset
- TT
Olen käynyt rintojen pienennysleikkauksessa Popov nimisellä plastiikkakirurgilla. En tiedä onko sama tyyppi, mutta tosiaan sukunimi on ainakin sama :)
Sitä Popovia jolla minä kävin, en suosittele kenellekään. Toisaalta kävin kunnallisella puolella, yksityisellä sektorilla ja varsinkin rintojen suurennusleikkauksen ollessa kyseessä, hän voi varmastikin olla mukava. Minun tapauksessa hän ei tuntunut kuuntelevan toivettani pienennyksestä vaan rinnat jäivät liian suuriksi. Voi siis olla että hän on siis hyvä valinta rintojen suurrennusleikkaukseen :)
Tsemppiä jatkoon. - dd
Olen käynyt hänellä poistamassa kasvoista luomia ja arpia ei juuri huomaa.
- Anonyymi
Teitä en voi enää auttaa, koska viestinne ovat vuodelta 2009. Sinä, joka luet tätä nyt: jos vielä voit välttää vahingon, tee se. Tämä neuvo olisi ollut minulle kultaakin kalliimpi. Oma kokemukseni on, että kyseinen lääkäri vähät välittää potilaan hyvinvoinnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429