Miten nautit mieluimmin viilisi? Ihan sellaisenaan, vai maustatko sen jollakin?
Minun suosikkini on sokeri ja inkivääri. Inkivääriä pitää olla runsaasti ja sokeria niin että hampaissa narskuu...
Käytän mieluimmin hedelmäsokeria ja tavallista jauhettua inkivääriä.
Kysely viilin nauttimisesta
10
2459
Vastaukset
- napo
taas syön sellaisenaan tai sokeri kaneliseoksella.
- lacey
mina syon viilia ihan sellaisenaan, joskus ripottelen sokeria pinnalle ja loppuun lisaan usein talkkunajauhoja :) viili on suurta herkkuani, silla saan sita vain kesalla suomessa.
- sisko
Syön useimmiten viilin sellaisenaan, hyvää. Joskus , harvemmin kyllä, laitan sekaan vähän talkkunajauhoja.
- Titta
Minä ripottelen joskus talkkunajauhoja viilin pinnalle...
Hyvää on myös kaneli ja sokeri.
Joskus omaa hilloa, varsinkin omenoista... jne...
- sottapytty
...kanelin ja sokerin kanssa :) oman käsitykseni mukaan tuo on viilin kanssa yleinen yhdistelmä, mutta poikaystäväni ei ole siitä edes kuullutkaan.
- tapioa
muutenkaan kuin kanelia ja sokeria. Tulee ihan ikävä lapsuuden aikoja kun sai äidin tekemää tuoretta viiliä ja siihen kanelia ja sokeria päälle.
- emppu
tapioa kirjoitti:
muutenkaan kuin kanelia ja sokeria. Tulee ihan ikävä lapsuuden aikoja kun sai äidin tekemää tuoretta viiliä ja siihen kanelia ja sokeria päälle.
minä lisäsin vielä joskus itse siihen jotain hedelmää silputtuna esim. appelsiiniä.Todellakin itse tehty viili kuului minunkin lapsuuteen.
- Tuulikki
Olenkohan sinun kanssasi ainoa, joka syö viilin inkiväärin ja sokerin kanssa? Näin olen lapsesta asti tehnyt, enkä ole kanelista kuullutkaan! Maistakaa, Nam!
- Anonyymi
Otan talkkunapuuroa, heitän viilin helvettiin ja syön talkkunapuuron.
- Anonyymi
Nautin viilini aina ännällä. Viili on turhatuote, lähes vettä, lähes pelkkää/tyhjää energiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397