tuleeko 2 härkänaista ollenkaan toimeen keskenään?
Tiedän että oinas ja härkä naiset kunnioittaa toisiaan koska ovat molemat maa tyyppejä ja sama hulluus vaivaa.
Härkänainen härkänaisen tukassa?
6
994
Vastaukset
- Ramstedt
Oinas ja Härkä eivät ole molemmat maatyyppejä. Oinas on tuli-, mutta Härkä on maa-merkki.
- härkä nainen
Itse tulen toimeen melkeinpä parhaiten toisten härkien kanssa. On vain helppo ymmärtää toista. Miksi pitäisi olla tukassa kiinni??
- pää.
Olen härkänainen ja tulen hyvin juttuun, oinaiden ja vaakojen kanssa. Yleensä kun kohtaan toisen härän tulee helposti ensin yhteenottoja. Mutta kun tutustutaan paremmin toisiimme niin tunnelma tasaantuu. Ja lopulta kaiken kruunaa samankaltainen huumorintaju.
- härk´neito
mulla yksi rakkaimmista ystävistä on myös härkä ja tavallaan meillä on sellainen olo ettei kukaan meitä sen paremmin ymmärrä kuin juurikin toinen härkä. ei ikinä ole ollut mitään jupakkaa mistään asiasta. ystävä teini-iästä saakka ja nyt jo kolkyt vee.
- härkäliini
itse olen härkänainen
parhaat ystäväni ovat härkiä.
yleensä tulen kaikkien merkkien kanssa toimeen
yksi oinas ystävistä on sellanen jonka kanssa tulee sanomista.
hän on vaaka.- entinen-.-.-.-
sori
piti kirjoitta yksi ystävistä(ei OINAS)
vaan vaaka niinkuin sit oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144