1. onko se valehtelua jos sopivasti unohtaa omat sanomisensa ja muistaa toisen sanomisista vain ikävät viestit?
2. onko se lieventävä tekijä jos on sanonut ikävät sanomisensa niin juovuksissa ettei itse niitä muista?
3. kenen on syy jos toinen sanoo ikävästi pitkän ärsyttämisen seurauksena, ärsyttäjän vai sanojan?
4. oikeuttaako toisen ilkeät sanomiset tai paljastelut vastaamaan samalla mitalla?
Onko muistamattomuus valehtelua?
2
197
Vastaukset
- Adria
1. onko se valehtelua jos sopivasti unohtaa omat sanomisensa ja muistaa toisen sanomisista vain ikävät viestit?
- Ei suoranaista valehtelua. Inhottavaa käyttäytymistä kuitenkin.
2. onko se lieventävä tekijä jos on sanonut ikävät sanomisensa niin juovuksissa ettei itse niitä muista?
- Ikinä mun mielestä juopuminen ei saa olla sanojaan loiventavaa tai selittävää.
3. kenen on syy jos toinen sanoo ikävästi pitkän ärsyttämisen seurauksena, ärsyttäjän vai sanojan?
- Toi on paha. Toisaalta miksi pitkän ärsyttämisen jälkeen pitäisi sanoa pahasti, eikö mieluummin, hyvästi! Ärsytetyn kuuluisi pian tajuta reaalit ja lähteä kiitämään. Ennemmin, mieluummin kuin myöhemmin.
4. oikeuttaako toisen ilkeät sanomiset tai paljastelut vastaamaan samalla mitalla? - xxxyyy
1. en muista.
2. juovuksissa ihminen on rehellisimmillään.
3. kummankin. Jos ei halua kuulla totuutta itsestään, on paras olla sitä kerjäämättä.
4. ei, jollei toinen nimenomaan pyydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804