Hylätty

Hylkyri

*Minä jaksa enää sinua*
Onko sinut joku hylännyt?
Voitko kertoa miltä pienikin hylkäyst tuntui?

10

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+6

Tuu pois, sut on tunnistettu:DDD

• alkuper

Pärkkele, jaksa jotain yhteen ja jotain. Mahottoman hienon todella herjaavan viestin kirjoitin äsken, mutta talenttini meni täysin haaskuun. Mitähän mä kysyin ennen kuin tulit sotkemaan ajatukseni?

• *Tikli*

sitten het monesti olen joutunut hylätyksi :(
      Viimeksi mut hylkäs yks punatulkku, löysi kuulemma jonkun komeempi sulkaisen yksilön :(
      Pahaltahan se tietysti aina tuntuu, mut nyt täytyy alkaa opetteleen taas uus soidinlaulu :))

• minäsiellä

Tiu tau tulkku
        hyvin loistaa suksi.

• hylätyksi tuleminen tuntuu, sitä etsii ensimmäiseksi syytä itsestään.

"Pienet hylkäämiset" ajoittuvat aikaan kun lapset olivat murkkuiässä. Silloin äitiä ei aina jaksettu ja saatettiin sanoa hyvinkin tylysti. Mutta ne olivat ohimeneviä, muutaman tunnin mittaisia "hylkäämisiä" Kyllähän se luonnetta kasvatti ja aiheutti itsetutkiskeluakin.

• Hylkyri

Aloittaja lähti kepeästi aiheeseen. Pikkanen itsesääli mukanaan.

Ehkä joku muukin kuin sinä ajattelee ja toivottavasti vahingossa asiasta keskustellaan.

• Siri''

Pienenä lapsena jokainen on varmaan kokenut hylkäämisen kokemuksia. Pelännyt pahinta pienessäkin erossa tai uhmattuaan vanhempiaan.
      Ne vaikuttavat koko elämän.
      Mikä on pieni - mikä iso hylkääminen?

Ei voi olla sosiaaliselle eläimelle suurempaa rangaistusta kuin laumasta erottaminen.

• WWW.WWW

ja on individualisteja jotka eivät halua samaistua laumoihin vaan ottavat niistä etäisyyttä. Kumpikin on hyvä.

• Siri''
        WWW.WWW kirjoitti:

ja on individualisteja jotka eivät halua samaistua laumoihin vaan ottavat niistä etäisyyttä. Kumpikin on hyvä.

Mikäs sen parempaa silloin kun voi itse päättää.

• aloittaja

on vastata (kuten itse tein) höpö-höpö vastauksiin. Ja kiitos heille, jotka vastasivat asiallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13