*Minä jaksa enää sinua*
Onko sinut joku hylännyt?
Voitko kertoa miltä pienikin hylkäyst tuntui?
Hylätty
10
221
Vastaukset
- 1+6
Tuu pois, sut on tunnistettu:DDD
- alkuper
Pärkkele, jaksa jotain yhteen ja jotain. Mahottoman hienon todella herjaavan viestin kirjoitin äsken, mutta talenttini meni täysin haaskuun. Mitähän mä kysyin ennen kuin tulit sotkemaan ajatukseni?
- *Tikli*
sitten het monesti olen joutunut hylätyksi :(
Viimeksi mut hylkäs yks punatulkku, löysi kuulemma jonkun komeempi sulkaisen yksilön :(
Pahaltahan se tietysti aina tuntuu, mut nyt täytyy alkaa opetteleen taas uus soidinlaulu :))- minäsiellä
Tiu tau tulkku
hyvin loistaa suksi.
hylätyksi tuleminen tuntuu, sitä etsii ensimmäiseksi syytä itsestään.
"Pienet hylkäämiset" ajoittuvat aikaan kun lapset olivat murkkuiässä. Silloin äitiä ei aina jaksettu ja saatettiin sanoa hyvinkin tylysti. Mutta ne olivat ohimeneviä, muutaman tunnin mittaisia "hylkäämisiä" Kyllähän se luonnetta kasvatti ja aiheutti itsetutkiskeluakin.- Hylkyri
Aloittaja lähti kepeästi aiheeseen. Pikkanen itsesääli mukanaan.
Ehkä joku muukin kuin sinä ajattelee ja toivottavasti vahingossa asiasta keskustellaan.
- Siri''
Pienenä lapsena jokainen on varmaan kokenut hylkäämisen kokemuksia. Pelännyt pahinta pienessäkin erossa tai uhmattuaan vanhempiaan.
Ne vaikuttavat koko elämän.
Mikä on pieni - mikä iso hylkääminen?
Ei voi olla sosiaaliselle eläimelle suurempaa rangaistusta kuin laumasta erottaminen.- WWW.WWW
ja on individualisteja jotka eivät halua samaistua laumoihin vaan ottavat niistä etäisyyttä. Kumpikin on hyvä.
- Siri''
WWW.WWW kirjoitti:
ja on individualisteja jotka eivät halua samaistua laumoihin vaan ottavat niistä etäisyyttä. Kumpikin on hyvä.
Mikäs sen parempaa silloin kun voi itse päättää.
- aloittaja
on vastata (kuten itse tein) höpö-höpö vastauksiin. Ja kiitos heille, jotka vastasivat asiallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904