Nyt kun pari kertaa olen koittanut laittaa rahaa PAF:in tililleni, se ei ole oikein onnistunut. Aikaisemmin se onnistui aina siten, että kun siirsin rahat verkkopankin kautta, painoin vain "palaa palveluntarjoajan sivuille" ja rahat näkyivät heti tilillä. Nyt pari kertaa on käynyt niin, että mennessäni sivulle takaisin siitä samaisesta painikkeesta, en olekaan enää kirjautunut sisään, ja kun kirjaudun, rahoja ei näy. Ovat tulleet sitten parin pankkipäivän päästä. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa? Ärsyttävää kun joutuu odottelemaan rahojaan.
Voisiko johtua siitä, että jätin yhden rahansiirron kesken jokunen aika sitten? Tilitiedoissa lukee tämän siirron kohdalla vieläkin "käsitellään". Tämän jälkeiset siirrot ovat olleet juurikin niitä ongelmallisia.
Ongelmia PAF:in rahansiirrossa?
keiguy
2
448
Vastaukset
- hyvin
mahdollista että ongelmat johtuu tosta kesken jääneestä rahan siirrosta.Koska itselläni ei ole ollut mitään ongelmia ja olen aina myä palannut takaisin tuosta samaisesta painikkeesta.Siitä ymmärtääkseni tarvitsee aina painaakkiin,että rahat päivittyy heti.Kannattaa kysyä asiakaspalvelusta tuosta ongelmasta jos ei se häviä silloinkaan vaikka keskeneräinen rahansiito on käsitelty.Toivottavasti tästä minun tekstistä oli sulla vielä jotain apua.
- oles aina
myös,tarkennus kitjoitusvirheeseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467