Mikä on nykyinen tilanne noiden yksityismajoitusten suhteen Havannassa.Olen huomannut että joissain ilmoituksissa on mahdollisuus vuokrata "koko kiinteistö tai asunto" ("whole property") erikseen pyytämällä.Siis voiko nykyään suuremmankin asunnon saada vuokrattua kokonaan käyttöönsä siten ettei tarvi konttia yöllä vuokraisännän olohuoneen läpi omaan kämpäänsä.
Vanhan kaupungin kerrostaloista niitä ei varmaankaan löydy mutta Vedadon tai Miramarin nurkilta ehkä.
Casa particular nykyään
747
1
555
Vastaukset
- sirocco777
Juuri näin, itse olen vuokrannut myös koko 3h ja keittiön huoneen kompleksin kahdessa tasossa kamun kanssa puokkiin. Kannattaa paukkii mestoille ja alkaa herättelemään keskustelua paikallisten kanssa...yrittäjät tuntee ja suosittelevat toisiaan varaustilanteen ja mahdollisten toiveitten mukaan myös. Tosin usein olen vuokrannut huoneen vessalla isosta talosta tai huoneistosta ilman ongelmia jossa vuokranantaja asui samaan aikaan. Rommipaissähän siellä pitää lähes aina palata yöstä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090