Koneen näytölle tulee MacAfeen aidolla logolla viesti. Anna MacAfeen tarkistaa tietokoneesi suojaus nyt ja säännöllisesti. Tarkista nyt tai muistuta minua myöhemmin. Ei ole vaihtoehtoa poistaa muistutusta ikuiseksi ajaksi. Minulla ei ole koskaan ollut mitään palvelua hankittuna MacAfeesta.
Onko muille tullut vastaavaa viestiä??? Tämä lienee huijausviesti???
MacAfee huijaus??
4
2057
Vastaukset
- takuulla
on huijausviesti, jos siinä kerran luki MacAfee. Se aito ja oikea on nimittäin McAfee.
- Anonyymi
Sama kusetuspaska aalla tai ilman.
- 6
Mitä luulet? Käytä päätäsi.
Ei mulla vaan ohjelmat, joita ei ole koneella ilmoittele mitään. Nekin ohjelmat, joita on, vaativat lupani. - Anonyymi
Itse en toistaiseksi ole onnistunut poistamaan McAffeeta koneeltani. Kai se on joskus jurripäissään tullut hyväksyttyä "Special Price Just For You". Elisan tietoturva muuten ei päästä kyseisille sivuille. Outoa. Luulen, että McAffee on vilunkia ja kusetusta. Haittaa ainakin mun tietokoneen käyttöä koko ajan enkä pääse siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211