Tarot of the secret forest

MornigstaR

Sain kortit, mutta en osaa käyttää näitä. Molemmilla puolilla korttia on kuva, enkä tiedä miten näitä käytetään.. Jos joku ystävällinn sielu voisi valaistaa asiaa minulle..

1

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarotpuu

Moi,

Secret Forest on mielenkiintoinen pakka, tietääkseni ainoa laatuaan missä jokaisessa kortissa on molemmilla puolilla sama kuva (mustavalko- ja väriversiona). Jos olet vasta tutustumassa Tarot-kortteihin saattaa tämä pakka olla aika haasteellinen lähtökohta.. mutta jos pidät pakan kuvista ja haluat käyttää kortteja niin ei muuta kuin tutustumaan. Tosiaan 'perinteisessä' Tarot-pakassa korttien selkäpuolella ei ole sama kuva kuin mikä etupuolella, ja kaikkien korttien selkäpuolet ovat samannäköiset. Tässä pakassa sinulla on mahdollisuus valita kumpaa puolta korteista haluat käyttää, tai voit halutessasi käyttää puolia sekaisinkin.

Pakan mukana tulevassa opasvihkosessa sanotaan, että väri- ja mustavalkoversioihin voi itse halutessaan yhdistää tiettyjä merkityksiä, esim. kaikki mustavalkokuvat voivat edustaa mielen alueeseen liittyviä asioita kun taas väriversiot voivat edustaa tunnetason asioita. Tai mustavalkokuvat liittyvät mahdollisuuksiin, potentiaaliin, värikuvien liittyessä niihin asioihin, mitkä ovat jo olemassa.

Tarot-kortteja paljon käytetään ennustamiseen mutta itse suosittelen korttien käyttöä itsetuntemuksen ja ongelmanratkaisun apuvälineenä. Kortit ovat eräänlaisia elämänkuvia, joiden kautta voi peilata omaa tilannetta ja löytää uusia näkökulmia asioihin. Mitään yhtä selvää, 'ainoaa oikeaa tapaa' tai sääntöä siitä miten kortteja 'pitää' tai tulisi käyttää ei ole - henkilökohtainen matka korttien kanssa tuo henkilökohtaista viisautta. Tämä Secret Forest -pakka soveltuu mielestäni varsin hyvin kuvatyöskentelyyn, eli voit esim. kirjoittaa jokaisesta kortista ajatuksia ylös, katsoa millaisia mielikuvia kuvista nousee esiin. Opaskirjan hankkiminen voi olla hyvä apu, mutta kannattaa ensin tutkia kortteja itse kaikessa rauhassa. Itse aloitin lukemalla läjäpäin opaskirjoja ja vasta sitten aloin perehtyä kuviin - tänä päivänä jos aloittaisin uudestaan tekisin juuri toisinpäin; ensin oma suhde kortteihin, sitten vasta muiden ajatuksia korttien merkityksistä. Toivottavasti sait tästä jotain apua ja ajatuksia..

terv. Tero / www.tarotpuu.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe