Varautukaa erittäin sekavaan selitykseen xD
Tuossa taas tuli viime yönä nähtyä unta, jossa heräsin painajaiseen, ja kun olin valoja laittamassa päälle, ne eivät toimineet, ei makuuhuoneen , keittiön jne. Tiedostin että se on unta sen jälkeen kun olin kokeillut lähes kaikki lamput laittaa päälle. Monta kertaa ennenkin olen unessa säikähtänyt jotain ja on melko hämärää, ja kun koitan laittaa valoja päälle ne ei mene, onkohan sillä joku syvällinen merkitys?
Ja sitten vielä toinen homma josta haluaisin tietoa onko jotain elämää suurempaa merkitystä, mutta se on tosi vaikea selittää ja saa minut varmaan kuulostamaan hullulta..
Tosi usean näen unia joiden en tiedä olevan unta, olen kotona ja kaikki on niinkuin pitää(eli huonekalut juuri niinkuin kuuluu jne, joskus on saattanut olla taulu jossain kohtaa jossa sellasta ei ole ja siitä tiennyt heti että se on unta)makaan sängyssä ja yhtäkkiä saattaa kuulua joku outo ääni(kerran kuului sellainen outo kellon kilahdus), tai näkyä joku otus/hahmo(en koskaan muista miltä ne näyttää), usein menetän liikkumiskyvyn myös. Iskee kamala paniikki ja sitten herään. Yleensä kun herään olen täsmälleen siinä asennossa kuin unessa olen ollut, siis ihan millilleen. Ja silmäluomet meinaa painua väkisin kiinni, yleensä olen sen verran järkyttynyt että taistelen unta vastaan, mutta aina nukahdan uudestaan. Ja unessa makaan taas sängyssäni, samassa asennossa ja tiedostamatta että olen nukahtanut. Ja taas liikkumiskyky katoaa ja jokin säikäyttää minut suunniltaan. (Joskus on tullut mieleen että mitä jos en ole ollenkaan unessa vaan ihan valveilla, ja ajatellut heittää jotain lattialle yöpöydältä, jotta herättyäni näkisin onko esine lattialla, jos on niin olen ollut hereillä.. mutta usein en pysty liikkumaan niin se kariutuu, ja muilla kerroilla unohdan). Mutta niin siis, mikä merkitys, jos mikään, tuolla olisi?
Valojen toimimattomuus ja muuta
outolintugdh
2
1942
Vastaukset
- Anonyymi
Unihalvaus?
- Anonyymi
Unihalvaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007