Tulet aina olemaan ilmestyy 18.11

minä vaan...

ja on tuo nimikappale aivan uskomattoman kaunis!
Soi ainakin Radio Suomessa.
Ne sanat ja niiden viesti ja se melodia ja se tunnelma ja se Katri Helenan tulkinta..
aivan sydämeen käy kun kuuntelee...
positiivisesti käy ja koskettaa....

8

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jipiiiii

noin kertovat Warnerin sivut. jipii!

• Pasi K.

Salaisuus-konsertissaan Katri Helena esitti tulevalta levyltään kuusi kappaletta ("Tulet aina olemaan", "Salaisuus", "Hei laulaja", "Helmet taivaan", "Se on niin väärin' ja "Elämänretki) ja sen perusteella hyvä albumi on pian kaupoissa!

• r.moore
        Pasi K. kirjoitti:

Salaisuus-konsertissaan Katri Helena esitti tulevalta levyltään kuusi kappaletta ("Tulet aina olemaan", "Salaisuus", "Hei laulaja", "Helmet taivaan", "Se on niin väärin' ja "Elämänretki) ja sen perusteella hyvä albumi on pian kaupoissa!

Mukava kuulla, samoilla linjoilla. Kansi näyttäisi tältä; siinä on "syvyyttä" tässäkin ;) ja 10 kappaletta sisällä

http://www.levykauppax.fi/artist/katri_helena/tulet_aina_olemaan/

• tomppa turusta

• r.moore
        Katri-fani kirjoitti:

http://cdon.fi/musiikki/katri_helena/tulet_aina_olemaan-7482409

eli nettiversio tai siis mp3 ladattavissa jo toinen pv. Itse tein ennakkotilauksen latauksesta iTunesiin, ostanhan tietenkin suurimman idolini fyysisen CD:n sitten myöhemmin myös. ja lahjoiksi ystäville näitä oikeita levyjä. by the way, my name is moore, roger moore and i´m not katri :) kuten joku turusta edellä epäilee. aika hauska heitto silti.

• Pasi K.
        r.moore kirjoitti:

eli nettiversio tai siis mp3 ladattavissa jo toinen pv. Itse tein ennakkotilauksen latauksesta iTunesiin, ostanhan tietenkin suurimman idolini fyysisen CD:n sitten myöhemmin myös. ja lahjoiksi ystäville näitä oikeita levyjä. by the way, my name is moore, roger moore and i´m not katri :) kuten joku turusta edellä epäilee. aika hauska heitto silti.

Levyn kansi on hieno. Warnerin sivulla on nyt myös tiedote uudesta albumista.

• Pasi K.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe