Kiinnostaisi käväistä parin päivän lomalla Kish islandilla. Onko kukaan käynyt? Millaista oli? Pitäisi olla viisumivapaa, mutta onko?
Kish Island
1
1298
Vastaukset
- Iranitar
Oon käynyt.. Sillon kun itse olin oli uskomattoman tuskaisen kuumaa ja kosteaa (joskus kesä-heinäkuu). Ulkona ei kauan pysty olla, mutta joka paikkaan pääsee taksilla ja kaikki ostoskeskukset ja sisätilat ovat viileitä. Kannattaa myös pitää mielessä että jos on nainen, niin ei voi shortseissa ja topissa olla. Muuten tosi siisti, kaunis ja ihana saari. Naisille on omat rantapätkät jossa auringonotto ja uinti on ihanaa. Jonkun verran turisteja. Paljon shoppailumahdollisuuksia ja suomen hintoihin verrattuna vähän halvempaa (ainakin vielä viimeksi kun kävin). Todella erikoinen saari. Jos on mahdollisuus niin kannattaa käydä! Viisumista en tiedä. En tiedä auttoiko :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952