Heippa! Olen nyt toista kuukautta ollut hoitovapaalla, enkä ole vielä pitänyt kertyneitä lomia. Niitä minulla on nyt kuutisen viikkoa ja ajattelin joko ottaa ne rahana tai sitten lomana. Molemmat kuulemma käy työnantajalle, soittelin töihin tänään. Palkanlaskija sanoi, että heille on sama otanko kertyneet lomat rahana vai pidänkö "lomaa" ja saan lomarahat. Mietinkin, että jos vain otan rahat enkä jää ollenkaan lomalle, voinko saadas itten tuolta ajalta myös kotihoidontukea? Käsittääkseni jos jään lomalle, en saa siltä ajalta tukia. Mutta toisaalta jos en jää "lomalle", saanko silti lomaltapaluurahan joka on 50% palkasta? Meillä siis saa normipalkan puolet palkasta päälle kun jää lomalle..
hoitovapaa ja lomat
lomailija
2
423
Vastaukset
- niin tai näin
Kotihoidontuen kannalta on ihan sama miten teet. Saat sen kummassakin tapauksessa, jos et vie lasta päiväkotiin. Juuri tämän alla olevassa ketjussa on juttua siitä, että vuosiloma ei vaikuta.
Lomarahna maksaminen on tessi-kohtaista. Ota siitä erikseen selvää palkanlaskijalta. Kysy ihan euroja myöten.- jatkuu ...
siis unohdin. Hoitoraha säilyy, hoitolisään tulot vaikuttaa. Katso Kelan sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728