http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1744847
En minä ainakaan tiedä - pitäiskö masentaa?
Onko tällä masennuksella ihan tarkka aikataulu vai yleensä syksy?
Onko Pfizerin osakkeet laskussa koska nykyään mainostetaan masennusta. :)
Kiitoksia muistutuksesta tähän masennukseen ja yritän masentua parin päivän sisällä.
Mikä syksyssä masentaa?
23
335
Vastaukset
- Iloinen uppopumppu.
Mikä tässä masentaisi, valmiissa maailmassa. Sen kun oikoo koipiaan tuohon kirjoituspöydälle ja nauttii nstettä eri muodoissa, kuten vesi ja kahvi.
- hahahahahaha65656
hihihihihihiiiiiiiiii klimppisoppaa
- haba,
Äänestää voi postikortilla Masentavin asia, PS toimitus, PL 41, 00089 Sanoma tai netissä iltasanomat.fi.
Osallistukaa ihmeessä :) Voitatte vuoden mielialalääkkeet. - ferlok
-Mikäs tässä masentaisi, lunta odotellessa :)) Tulee sitten taas hieman valoisemman oloistakin.... Itse asiassa pidän syksystä, kuten muistakin vuoden ajoista...
- haba,
Joko A on kondiksessa? Oli jotain remonttia...
Masennuin iltasanomien jutuista :( - ferlok
haba, kirjoitti:
Joko A on kondiksessa? Oli jotain remonttia...
Masennuin iltasanomien jutuista :(-Joo, sehän on ikäviä uutisia täynnään, varsinkin tänään. Niillähän lehdet elää... A?
- Tirppa 83
Joo no tutkittua on ainakin liikasyöminen ja uneliaisuus syksyn pimeydestä johtuen. Ehkä evoluutiosta on vielä jäljellä vaisto kerätä paljon kaloreita talven pimeyden ja kylmyyden varalle ja nukkua paljon kuin ihmiset luolissa asuessaan talven aikana teki.
Nykymaailmassa emme kuitenkaan saa tilaa elää vaistojemme varassa ja tämä voi tehdä monelle ihmiselle vaikeaksi pitää paino ja väsymys kurissa :)- haba,
Jos unohdamme masentua :)
Evoluutio-teoria ja talviuni oli hyvä pointti.
- Nefilim
Niinpä. Sanotaankin, että syksy on synkkää aikaa. Lieneekö totta. Valo kyllä vähenee ja kesän pirteä energisyys on ohi. Aina voi kuitenkin vastustaa syysmasennusta ajattelemalla positiivisesti. Kannattaa unohtaa nostalgia ja kaipuu menneisiin kokemuksiin.
- vihaan talvea
ja varsinkin kylmyys masentaa,tai pikemminkin vit...aa.Mutta heti kun hypätään joulun yli tulee huippu fiilis,että nyt mennään taas kesää kohti.
- Näin toimin...
vihaan talvea kirjoitti:
ja varsinkin kylmyys masentaa,tai pikemminkin vit...aa.Mutta heti kun hypätään joulun yli tulee huippu fiilis,että nyt mennään taas kesää kohti.
Kannattaa käydä edes viikko lämmittelemässä kanarialla ennen joulua. Sitten kestää kaamoksen helpommin.
Viimeksi olin 4 viikkoa, koska lisäviikot ei maksa niin mahdottomasti ja lentoa voi aina lykätä..
- Tirppa 83
ei mitään faktaa, mutta itselle tuo kevät tuo kuormitusta vaikka tulee valoa ja lämpöä josta nautin. Kuitenkin tykkäisin että aina olisi kesä! :)
Jokos flunssa helpotti, vai muistutatko possua kenties? hehee- haba,
En ole käynyt pcr:ssä mutta sairaana edelleen.
Pieni epäily on h1n1:stä mutta luultavasti normiflu. Aamulla oli joka paikka kipeä, enkä yleensä ota opioideja mutta tänään otin.
"Miksi käyttää airsoftia kun voi ampua ohjuksella" vasta keksimäni sanonta. :)
Kivunhoito on Suomessa täysin perseestä ja itse en tyydy buranaan vaan siihen joka tehoaa.
Eiköhän tämä ohi mene, ja olen tyytyväinen jos sairastan h1:sen lievin oirein ainakin tämän muodon.
Minä en ole huomannut vuodenaikamasennusta joten en voi kommentoida asiaa. Is:ssä tietää näköjään enemmän :)
Okei kesä hymyilyttää eli jotain vaikutusta kuitenkin.
Kesää odotellen -- - Tirppa 83
haba, kirjoitti:
En ole käynyt pcr:ssä mutta sairaana edelleen.
Pieni epäily on h1n1:stä mutta luultavasti normiflu. Aamulla oli joka paikka kipeä, enkä yleensä ota opioideja mutta tänään otin.
"Miksi käyttää airsoftia kun voi ampua ohjuksella" vasta keksimäni sanonta. :)
Kivunhoito on Suomessa täysin perseestä ja itse en tyydy buranaan vaan siihen joka tehoaa.
Eiköhän tämä ohi mene, ja olen tyytyväinen jos sairastan h1:sen lievin oirein ainakin tämän muodon.
Minä en ole huomannut vuodenaikamasennusta joten en voi kommentoida asiaa. Is:ssä tietää näköjään enemmän :)
Okei kesä hymyilyttää eli jotain vaikutusta kuitenkin.
Kesää odotellen --Haba-parka!
No hyvä on kuitenkin sairastaa kevyesti tuo possuflunssa pois ja sitten saa vastustuskykyä siihen
Pikaista paranemista toivotan ja onhan opiaatit kivoja heh! - haba,
Tirppa 83 kirjoitti:
Haba-parka!
No hyvä on kuitenkin sairastaa kevyesti tuo possuflunssa pois ja sitten saa vastustuskykyä siihen
Pikaista paranemista toivotan ja onhan opiaatit kivoja heh!Opiaatit ovat kivoja kivun hoidossa ei niistä muuhun ole.
Kävin taas vuotuisessa kuntotarkastuksessa ja tuomio oli, että minun tulee olle masentunut ja kuntoni tietysti on ihan paska. Sokeritautia, sepelvaltimotautia ja varmaan vähän aidsiakin uhkaa heti nurkan takana.
Ja tämän kertoi minulle hieman pönäkkä punanenäinen työterveyslääkäri.
Taidan jättää ensivuoden käyntini väliin. :)
Syksy ei sinänsä ole paljoa huonompi, kun muutkaan vuodenajat. Vesisade saa minut kyllä alakuloiseksi, joten tästä johtunee, että syksyt yleensä ei ole niin kivoja. Tämä syksy ja kesä tuon sateen suhteen ovat kyllä olleet varsin mukavia. :)- naurua piisaa;_))
Se on tainnu myydä sinulle oman diagnoosinsa, pääsi nopeammin takaisin kapakkaan lasin ääreen?:))
Syksy parasta aikaa vuodenvaihteeseen saakka, tammikuu vittumaisinta "tyhjäkäyntiä" (-> eli ulkomaille lomailemaan), sitten pitkä kevät helmikuusta alkaen hyvää aikaa juhannukseen saakka. Kesä olis taasen masentava, ellei olis kesä kalastuksineen ym. virikkeineen ja sitten ollaankin taas siinä syksyssä. :)
- haba,
...Sen nopeammin aika kuluu ainakin omalla kohdalla.
Onko luoja suunnitellut jonkun turbo-vaihteen kun alkaa ikääntyä :)
Kalastus on mukavaa ja mikäs siinä uistatellessa vaikkei tarraisikaan. haba, kirjoitti:
...Sen nopeammin aika kuluu ainakin omalla kohdalla.
Onko luoja suunnitellut jonkun turbo-vaihteen kun alkaa ikääntyä :)
Kalastus on mukavaa ja mikäs siinä uistatellessa vaikkei tarraisikaan.Lapset vanhenee, mutta itsestä ei sellaista vielä ainakaan itse huomaa!
Kaikki paitsi kalastus on turhaa sanoi nuorin pojistanikin.- haba,
Kairakettu kirjoitti:
Lapset vanhenee, mutta itsestä ei sellaista vielä ainakaan itse huomaa!
Kaikki paitsi kalastus on turhaa sanoi nuorin pojistanikin.Ja olen samaa mieltä.
Mitä tulee vanhenemiseen minä yritän välttää sitä. :) - Tirppa 83
haba, kirjoitti:
Ja olen samaa mieltä.
Mitä tulee vanhenemiseen minä yritän välttää sitä. :)solut vanhenee mieli ei
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889