Temppusukset

crossaaja

Moi! Minkä pituset temppusukset mun kannatais ostaa , jos olen 145 cm ja olen lasketellut 2 vuotta ja olen kyllä tehnyt temppuja tavallisilla laskettelusuksilla. Mistä saisi halvalla temppusuksia ja mikä merkki olis hyvä?

17

3919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Five b

Moi! Sun kannattaisi ostaa 130-144cm pituiset sukset rossignol,k2,salomon, ovat hyviä merkkejä sun kannattais ostaa sen merkkiset sukset

• GANSTA

mistä voi ostaa twintippejaä

• veetil1

bluetomatosta

• ette vaan osaa

Ei hyvää päivää! Twintippejä myydään siellä missä muitakin suksia. Eikä mitään rossignoleja vaan Armadat tai Linet

• jyynt

Minkä pituiset bleidit 155cm pitkälle pojalle

• älä hölömö laske bleideillä. katkot jalkasi!

• edoggo

Twintip esimerkki! http://www.youtube.com/watch?v=xJPi7FiWIeM&context=C4f3c0feADvjVQa1PpcFPRa44uO8_Cix-40krAdROXYWx2UfiivbE=

• laskija

Jos oot aloitelia älä osta k2 tai jotain hullun hyviä osta jokku 100 sukset ja kun kehityt osta sit vähä paremmat.

• rtdesw

jos oot jo tehny normisuksilla temppuja osta esm. bluetomatosta jos netistä haluut, mut muuten niitä myydään ihan normikaupoissa mis myydään laskettelusuksii, kaupasta saat muutenkin asiantutevaa apua ku vaan sanot myyjälle et mihin tarkotukseen/kokemukses/ ja minkä pitunen oot ni se neuvoo mitkä sopii sul parhaiten !

• Lime1000

Osta sport conradista sain siält satasel kolmensadan sukset:)

• SUPER SPORTISTA SAA HYVIÄ SUKSIA OSTIN SIELTÄ ATOMICIT : )

• eikä kannata ostaa bleidejä jos hyppii isoista hyppyreistä!

• super sportista saa hyviä suksia. suosittelen k2,atomic!

• joni971

ostin armada el reyt kesällä netistä www.bluebird.fi ärsyttävää vaan kun pitäis nyt saada siteet kiinni suksiin ja täällä ei oo mitään liikettä lähellä missä asennettais siteitä :(

• moi moi

Tiätäskö joku missä ois halvalla temppusukset ja siteet samassa paketissa aloittelialle ????

• JimpoZq

Oon 170 ja lasken181 pitkil armadan lankuin jotka painaa ... Kipale ihan älyttömästi.. Olin laskenut ennen niitä 145 pitkillä suksilla jotka olivat kevyet... Joten kannattaa ostaa pidemmät sukset temput näyttävät hienomilta eikä tarvitse ostaa joka talvi uusia suksia jos menee lyhyeks.. ( oma mielipide)

• moikka32

Salomon on hyvä merkki ja pituus metri$$

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2451
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe