Missä Järvenpäässä voi lyhennyttää esim. housuja? Itsellä ei ole konetta eikä taitoja :(
Ompelija?
6
2106
Vastaukset
- 8oiu6go7i9g76
Vaikka tämä olisi mainos niin ansaitsevat tulla mainituiksi. S-marketin talossa Kauppakäytävä tms, siellä katutasolla ja kellaritasolla tähän sopivat liikkeet.
- Lyhennys
Minkähän nimisiä paikkoja siellä on tarjolla? Yhteen nimittäin laitoin nettisivujen kautta kyselyn enkä ole vastausta saanut, sinne en tästä johtuen mielellään vie :( Antoi huonon kuvan jo heti alkuun..
- .Mutku
Lyhennys kirjoitti:
Minkähän nimisiä paikkoja siellä on tarjolla? Yhteen nimittäin laitoin nettisivujen kautta kyselyn enkä ole vastausta saanut, sinne en tästä johtuen mielellään vie :( Antoi huonon kuvan jo heti alkuun..
Ei tämä varmaan mikään tietopalvelu kuitenkaan ole. Otahan selvää, vihjeet on annettu.
- Lyhennys
.Mutku kirjoitti:
Ei tämä varmaan mikään tietopalvelu kuitenkaan ole. Otahan selvää, vihjeet on annettu.
Olen sitten varmaan ymmärtänyt vääriin nämä keksustelupalstat.. On tuolla (tällä muiden alueiden palstoilla) ainakin mm. ravintoloista ja kirppiksista ihan nimillä kirjoiteltu :)
Ei mun mielestä siinä ainakaan mitään negatiivista ole jos joku sanoo että siellä on vaikkapa "neula ja lanka" -liike. Ihan sama jos joku kysyy hyvää ravintolaa ja toinen neuvoo esim. Rosson tai Martinan.. - Mumma
Lyhennys kirjoitti:
Olen sitten varmaan ymmärtänyt vääriin nämä keksustelupalstat.. On tuolla (tällä muiden alueiden palstoilla) ainakin mm. ravintoloista ja kirppiksista ihan nimillä kirjoiteltu :)
Ei mun mielestä siinä ainakaan mitään negatiivista ole jos joku sanoo että siellä on vaikkapa "neula ja lanka" -liike. Ihan sama jos joku kysyy hyvää ravintolaa ja toinen neuvoo esim. Rosson tai Martinan..Ei niitä nimiä muista, mutta jos sinulla on käytettävissäsi internet (!), tutki mitä Järvenpään kohdalla sanotaan tarvitsemastasi palvelusta. Tai vielä parempaa, kysy naapurin mummolta, hän voi vaikka ilahtua.
- Anonyymi
Ompelija kiertää ilmianto kohtaa, kertoo puhelut en muista ompelusta mitään ,onko Kenen vedot alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429