kuinka pian suhde saa edetä?

unelma onnesta ja ta

Olen jousimiesnainen ja seurustelen kaurismiehen kanssa.Olemme tunteneet reilun vuoden. Seurustelu oli aluksi aika vaikeaa. Meidän moraaliarvomme eivät kohdanneet ja sain tehdä työtä kauriin kanssa miten tunteistamme puhumme ja pääsemmekö edes seurustelun alkuun...nyt siis lähinnä osoitamme tunteemme monin eri tavoin :) Hän odotti kai tähtisadetta taivaalta merkiksi siitä, että olemme sopivat toisillemme.Olen itse käynyt kovan elämänkoulun ja kokenut omien möhläilyjeni kautta paljon erilaisia asioita.Olen oppinut nöyrtymään ja olemaan hiljaa en myöskään ole sellainen tyypillinen "totuudentorvi". Olen koko elämäni etsinyt "sitä oikeaa" kuitenkaan tietämättä millainen hän olisi sitten, kun vihdoin löytyy. Noin vuosi sitten en enää mitään elämältä odottanut ja olin jo luovuttanut rakkauden suhteen; silloin astuu hän minun elämääni kauriin muodossa. Se oli jalat alta tunne. Ei maistunut ruoka ja laihduin monta kiloa. Edessäni oli taas melkoinen elämänmuutos.Nyt istun tämän koneeni ääressä ja kysyn teiltä rakkaat kanssasisaret ja -veljet miten nopeassa tahdissa teidän mielestänne suhteen pitäisi tai ei pitäisi edetä? Minä tiedän löytäneeni vihdoin sen oikean ihmisen, vaikka kuolemaan asti. Hän taas miettii ja on varovaisempi. En tahdo säikyttää häntä pois elämästäni. Meillä on niin hyvä ja kaunis olla yhdessä.
Kertokaa minulle onko olemassa jokin "aikaraja", jolloin tietää tuleeko suhteesta se elämänkestävä tai että nyt on enää turha yrittää ja odottaa, että toinen rakkautensa tunnustaisi.

2

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimiesnainen*

.. tätä meidän Jousimiesten kärsimättömyyttä:). Odottaa kyllä osaamme, mutta aikarajaa vaaditaan. Olen itse aivan samanlainen "edetään vaan hitaasti, mutta ENSI VIIKON KESKIVIIKKOON ASTI", noin karrikoidusti sanottuna.

Sanotaan ettei jousimiehet ja kauriit sovi yhteen, itse elin 20v aviossa kauriin kanssa ja liitto oli 80% onnellinen, ja aikaan kuuluu asuntolainaa ja lapsia. Kohtalo repi meidät erilleen, muuten olisimme varmasti olleet yhdessä lopun ikäämme.

Nyt puhise vaan itseksesi, älä painosta, kauriisi varmasti miettii suhdettanne, ja puhuu sitten_kun_on_itse_siihen_valmis. Pikkuhiljaa "kiinnittele" häntä itseesi, ole hauska ja hyväntuulinen itsesi, sitä mitä me jouskarit parhaimmillaan olemme:). Unohda aikarajat niin kauan kun tuntuu että pikkuhiljaa kaikki kehittyy, mikäs kiire tässä, loppuelämä aikaa..

• unelma onnesta ja t

kun vastasit ja viisaasti vastasit. Onhan meillä aikaa koko loppuelämä. Joskus jään miettimään sitä kuinka paljon tuota loppuelämää on jäljellä. Siihen peilaten ja ihmiselämän haurautta miettien pelottaa, ettei mikään ehdi edes kunnolla alkaa, kun se jo otetan pois.Mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Mukavaa syksyä sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58