Kasurila

twintip fan

Minkälaisia kokemuksia kasurilan laskettelu keskuksesta. olen menossa jouluna sinne suuntaan plussat ja miinukset rinteistä sijainnista ja palveluista.

Kiitos etukäteen jo.

6

1969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitahi

Itse olen käynyt Kasurilassa useita kertoja, kun asuin ennen Kuopiossa ja nykyisinkin kerran talvessa ainakin tulee käytyä. Realiteettinä todettakoon, että Kasurilassa rinteet ovat aika lyhyet. Se on asia, joka on luonnollisesti huomioitava, jos paikkaa vertaa esimerkiksi Tahkoon. Rinteet ovat kuitenkin kokoisikseen miellyttäviä laskea ja niitä on noin puolenkymmentä kappaletta. Rinteet ovat yleensä myös hyvässä kunnossa. Jos haluaa lisää jyrkkyyttä ja vaativuutta, niin noin 30-40 kilometrin päässä on Tahko, jossa sitten riittää myös huomattavasti enemmän laskettavaa. Kasurilan sijainti on tosiaan vajaa 20 kilometriä Kuopion keskustasta siinä Siilinjärven kuppeessa. Itse olen aina käynyt siellä autolla, joten sijainnista en muuten osaa kommentoida, helppoa sinne on ainakin löytää esimerkiksi viitostieltä. Palveluista löytyy suksivuokraamo ja kahvila/ravintola. Mun mielestä Kasurilassa on mukava alkukaudesta hakea tasapainoa ja hioa tekniikkaa loppukauden haasteita varten. Toivottavasti auttoi jokseenkin. :)

• twintipfan

Kiitosta kyll noin hyvä vastaus auttaa paljon!! KIItos

• sdgsd
        twintipfan kirjoitti:

Kiitosta kyll noin hyvä vastaus auttaa paljon!! KIItos

kasurila on loistava paikka. tilaa rinteessä ja rinteet myös huippu hyvin hoidetut. kahvilassa hyvät makkaraperunat;) halvalla. streetti puoli myös oikein hyvä ja hyppyrit hyvin tehtyjä. suosittelen

• twintip14

Kasurila on hyvä paikka!

• 2+2

Onko siellä nuotiopaikkaa?

• en kerro
        2+2 kirjoitti:

Onko siellä nuotiopaikkaa?

on nuotiopaikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe