Olen toisen vuoden sosiologian opiskelija ja opintoihini kuuluu tutkimusharjoituksen tekeminen. Valitsin tutkimukseni aiheeksi faniuden, jota aion tarkastella JYP fanien kautta. Toivoisin siis, että mahdollisimman moni kävisi vastaamassa tekemääni kyselyyn. Vastaaminen tapahtuu täysin anonyymisti.
Linkki kyselyyn: https://korppi.jyu.fi/kotka/r.jsp?qid=4390
Kysely JYP faneille
7
412
Vastaukset
- vaan, mut
me (molemmat jyp fanit) kannatetaan nykyään Lukkoa!
- gergege
Ei pidä paikkaansa. Toinen meistä, eli minä kannatan edelleen JYPiä.
- sä sitte
gergege kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Toinen meistä, eli minä kannatan edelleen JYPiä.
käyt Lukon matseissa mun kaa?
- hdfhdfg
sä sitte kirjoitti:
käyt Lukon matseissa mun kaa?
En käy enää. Jyp on rautaa.
- mutta...
hdfhdfg kirjoitti:
En käy enää. Jyp on rautaa.
rautakin ruostuu... muista se kun ensi kerralla käännät takkisi, petturi!
- fhfgnbfb
mutta... kirjoitti:
rautakin ruostuu... muista se kun ensi kerralla käännät takkisi, petturi!
Sit voi taas fanittaa lukkoa.
- TommiY
Vastausaika päättyy tänään. Lämpimät kiitokset kaikille vastanneille! Apunne on ollut korvaamatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174