nyt tartteisin ihan ehdottomasti sanat tohon
"Nelostie" kappaleeseen=)..siis siihen Toivo Kärjen säveltämään...oon tosi kiitollinen jos joku viittis ne sanat laittaa
Nelostie?
2
586
Vastaukset
- Hanski
Nelostie
Viiva halkoo maisemaa, kantaa monta kulkijaa valtatie, nelostie. Etelästä Pohjoiseen pirstoo järvet lahtineen valtatie, nelostie. Kuumaan pintaan asvaltin jättää jäljet kumpikin, loistoauto mahtavin, paljas jalka kulkurin. Tällä tiellä viihdyn ain, osoitteeni mun on vain nelostie valtatie, nelostie.
Halki laakson, vuorten taa, vaihtuu lääni, vaihtuu maa, valtatie, nelostie. Kiihtyy ääni moottorin, alla liukuu vinhemmin valtatie, nelostie. Taaskin kylä taakse jää, vaan en malta levähtää, kenties takaa kukkulan löydän paikan paremman. Tällä tiellä viihdyn ain, osoitteeni mun on vain nelostie, valtatie, nelostie.
Polun tavoin jostakin alkaa väylä mittavin, valtatie, nelostie. Päähän asti kulkemaan viekoitteli aikanaan valtatie, nelostie. Minne kuljen, tiedä en, näyttäköön sen huominen. Kerran kyllä matkan pää miettimättä selviää. Tällä tiellä viihdyn ain, osoitteeni mun on vain nelostie, valtatie, nelostie. Nelostie, valtatie, nelostie. Nelostie, valtatie, nelostie.- Jaskaykkönen
Hieno biisi, viimeinen säkeistö passaa vaikka muistolauseeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286