Minulla epäillään olevan MS-tauti. Onko MS-taudin yksi oire äärimmäisen kova vastustuskyky? Minulla on yli 30-vuoden elinikäni aikana ollut kerran 38 astetta kuumetta ja muuten ei ole tainnut nousta kuin ripauksen yli 37 asteen... En ole "ikinä" sairaana, joskus flunssa päivän/pari. En edes muista milloin olin viimeksi kunnolla sairaana, ehkä jotain 20-25 vuotta sitten (jolloin oli tuo 38 astetta kuumetta).
Eikös MS-tauti johdu juuri tästä, vai miten se menee? Eikös ne MS-taudin lääkkeetkin heikennä vastustuskykyä juuri tämän takia ja sen seurauksena alkaa flunssat yms? Tarvisin lisätietoa asap,..
MS -> Äärimmäisen hyvä vastustuskyky?
mäsänäkö?
2
721
Vastaukset
- MS on osa elämääni.
Itselläni ms-lääke ei heikennä vastustuskykyä vaan pidentää pahenemisjaksojen väliä. Flunssa pari kertaa vuodessa, mutta ei tule aina pahenemista. Kai tuo vastustuskyky on jokaisella erilainen; joku saa pahan flunssan toinen taas ei. Se pitää paikkansa, että virustulehdus saattaa laukaista pahenemisvaiheen, mutta ei aina.
- tohtori tohelo
Sinulla on jokin muu syy ms epäilyille kuin äärimmäinen vastustuskyky. Sillä perusteella en ole kuullut koskaan ms:ää epäillyn. Yleensä ihmisillä on hyvä vastustuskyky, muutenhan ne olisi koko ajan sairaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058