cliosta pimeni 3. sylinteri. vika ei johdu tulpista, tulpanjohdoista tai virranjakajasta. perkele! miksi??
clio laukes
8
1421
Vastaukset
- lisää.
Ei tuosta nyt voi vielä arvailla mitään.
Kerro tarkemmin oireista sekä moottorista (ruiskuko ja mikä ruisku) jne.
Vaihtoehtoja voisi olla venttiilivika tai ruiskuvika jos on monipiste.- ähmed
kone on 1.4i. ei oo monipiste. oireet ovat hyvin selvät: kone käy kolmella sylinterillä. jos on vaikka venttiili palanut, niin mistä se johtuu? ja onkohan tiedossa kalliskin remppa...?
- irti
ähmed kirjoitti:
kone on 1.4i. ei oo monipiste. oireet ovat hyvin selvät: kone käy kolmella sylinterillä. jos on vaikka venttiili palanut, niin mistä se johtuu? ja onkohan tiedossa kalliskin remppa...?
se tulppa mikä on pimeenä ja laita ilman tulppaa käymään,jos oireet samat kuin tulpan kanssa,on joko imu,tai pakoventtiili palanut.syy palamiseen voi olla kantanut venttiili esim.
- vielä
ähmed kirjoitti:
kone on 1.4i. ei oo monipiste. oireet ovat hyvin selvät: kone käy kolmella sylinterillä. jos on vaikka venttiili palanut, niin mistä se johtuu? ja onkohan tiedossa kalliskin remppa...?
Mittaa puristuspaineet ensiksi. Sitten jos sielä ei puristusta ole, niin venttiilivika tai jopa mäntävika (renkaat).
Venttilit taitaa palaa jos on liian laihat seokset tai se on kantanut jostain syystä.
Tarkista venttiilien toiminta, eli liikkuuko molemmat venttiilit kolmospytyllä, ettei ole esim nokka-akseli sileänä, tai säätö pahasti pielessä (eli se venttiilikoppa käteen ja pyörittelemään).
Hinnasta en osaa niinkään sanoa, siitä on hippasen aikaa kun olen kantta koneistamolla käyttänyt.
Jos itse irrottelet kannen jne. luulis ton jäävän alle 300 euroa kuitenkin. - ähmed
vielä kirjoitti:
Mittaa puristuspaineet ensiksi. Sitten jos sielä ei puristusta ole, niin venttiilivika tai jopa mäntävika (renkaat).
Venttilit taitaa palaa jos on liian laihat seokset tai se on kantanut jostain syystä.
Tarkista venttiilien toiminta, eli liikkuuko molemmat venttiilit kolmospytyllä, ettei ole esim nokka-akseli sileänä, tai säätö pahasti pielessä (eli se venttiilikoppa käteen ja pyörittelemään).
Hinnasta en osaa niinkään sanoa, siitä on hippasen aikaa kun olen kantta koneistamolla käyttänyt.
Jos itse irrottelet kannen jne. luulis ton jäävän alle 300 euroa kuitenkin.homma on vähä sellainen etten kehtais kerrostalon pihassa ruveta mitään suurempaa remonttia tekemään... tulee varmaan melko kallis tikki...
- siksi
Jos kaikki autot olisvat Toyotia menisi korjaamot konkurssiin. Clio on Renault :(
- Japaninpeltiruostuu
Joo mutta peltikorjaamoilla olis hommia.
- Iigoris
Jos venttiili kantanut, joutuuko kannen koneistamaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402028