olen omistanut 8 bit nintendon uudesta saakka. ja kyseisessä laitteessa ei ikinä mitään vikaa ole ollut. laite on ollut alkuperäisessä laatikossa pakattuna lämpimässä vaatehuoneessa noin viisi vuotta koskemattomana. nyt tuli ahaa elämys pelata vanhaa kunnon mario ja juoksennella vähän juoksumatolla... mutta ei... kone kiinni taulu-tv:seen ja kanava haku käyntiin analogisena ei löydy kanavaa... sitten digitaalisena ei löydy kanavaa... sitten toinen peli sisään koneeseen ja uusi haku ei löydy ja uudelleen ja taaskaan tulosta. osaako kukaan sanoa mikä vois olla vikana alkaa usko loppuu... kiitos asiallisista vinkeisä jo etu käteen
8 bit nintendo ei saa kuvaa näkymään
4
2887
Vastaukset
- VodkaCola
En itse ole perehtynyt asiaan, mutta kysy asiaa http://www.gameberry.net sivuston foorumilta, siellä on paljon porukkaa joilla on tietoa asiasta.
- Vanha Pelaaja
Olen kuullut netissä monelta uuden LCD-television omistajalta, että RF-kaapelin kautta ei kuvaa tahdo saada näkymään. Voit kokeilla RCA-johtoa yhdistettynä vaikka scart-liittimeen taikka kyllä siinä töllössä varmaan saa suoraankin RCA-johdon kiinni.. Tietty silloin ei viritetä yhtään mitään.
Kai muistit kokeilla vaihtaa channeliä NES:in takaa ekan virityskokeilun jälkeen ja yritit uudelleen? Ja tuosta digivirityksestä, että NES:in signaalihan on 90-luvun tapaan ainoastaan analoginen...- ihmeissään.,.,
kiitos vinkistä. ei tullu mieleenkään et siin koneen kyljes oli rca paikat kuva tuli että ei minkään näkösiä ongelmia... kiitos
- Anonyymi
Oliko kellään myydä joutilaana olevaa nintendoa?
Voi vastailla vaikka sähköpostilla. seinaruusu@windowslive ja perään .com
Laitan tällee osoitten jos välttyisi roskapostilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738