Hei, osaisko teistä joku arvioida hintaluokkaa, missä hinnoissa pyörii n.25 vuotta vanha toimiva Muuli 600 peräkärry? Valot hieman oikkuilee, mutta ne lienee helppo korjata.
Minkähän arvoinen?
6
4907
Vastaukset
- kärryn ostaja
10 erkkiä jos renkaat pyörii
- rippuu
jos muuten hyvä kuntoinen niin lamput pikku juttu, eli jos renkaat, laakerit, iskarit,pohjalevy, ja sen alla olevat runkoputket hyvässä kunnossa niin sehän on hyvä ja tukeva kärry, mutta eihän sen myyntiarvo kaksinen ole.
jos olisin myymässä niin 200 ekua pyytisin mu jos ostamassa niin 100 ekua voisin maksaa.. - mOa
rippuu kirjoitti:
jos muuten hyvä kuntoinen niin lamput pikku juttu, eli jos renkaat, laakerit, iskarit,pohjalevy, ja sen alla olevat runkoputket hyvässä kunnossa niin sehän on hyvä ja tukeva kärry, mutta eihän sen myyntiarvo kaksinen ole.
jos olisin myymässä niin 200 ekua pyytisin mu jos ostamassa niin 100 ekua voisin maksaa..150 saat siitä..palaa asiaan jos kiinnostaa..
sniper.88@jippii.fi
- pietar1
minä ostin muuli 600 kärryn 550 eurolla ja se on vm.1997. kärry oli lähes käyttämätön ja nyt haeskelen siihen kuomua, mutta sitä näyttää olevan vaikea saada?
muuli on hyvä kärry, joten älä myy halvalla ja kerro mulle jos tiijät mistä saa siihen kuomun.
soppiiko näin?Pientä näppärää perävaunua olen etsimässä muuli 600 olisi kokonsa puolesta ihanne, minähän vuosina sitä on tehty? 80-90 luvulla ainakin. Vanhemmat ovat maalattuja ja uudemmat sinkittyjä. Mistähän vuodesta ne on alettu sinkittemään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117335Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705801- 955014
- 524265
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494096- 2233986
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283728- 423565
- 552952
- 422457