Moi! Mie tarviisiin vähän apua suksien ostossa, koska mie en tosiasiassa tiiä mittää näistä.
Eli, mie oon siis laskenu vasta yhen kauden, ja oon nyt ostamassa omia suksia että tulis vähän halvemmaks tää homma.
Millaset sukset miun kannattas ostaa? Tykkäsin kovasti semmosista hiihtokeskuksien lyhyistä suksista, pitkillä on hankala laskee. En tee temppuja, vaan lasken yleensä syöksyllä ja yritän harjoitella kääntyilyä.
Minkä pituset sukset miun kannattaa ostaa? Oon tyttö ja oon noin 160 - 162
Pitääkö ottaa jotku 140cm? Vai otanko ihan oman pituset?
Miten useesti kannattaa huoltaa? Sukset mistä ostan nää, on siis käytetyt ja niitä on useempia vaihtoehtoja. Ja myöskin nää on huollettu.
Kiitos jo etukäteen : )
Heips!
Help =)
3
256
Vastaukset
- tyhmyyttä
Itse olen noin 160, ja mulla on 140 pitkät.en kyllä itseni pitisia ottas.
- tyrt
Jos olet n.160 niin elä ihmeessä ota ittes pitusia.140 on ihan hyvä.
- jokuguupper
Jos oot vielä aloittelija nii ota aika lyhyet sukset jokkut 140-155cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194