AMS 24/09.
0-100 9.8
80-120 4-vaihteella 10.0, 5-vaihteella 14.0 ja 6-vaihteella 19.6
Huippunopeus 190km/h, ohjelmallisesti rajattu T-luokan renkaiden takia.
Testin keskikulutus Saksassa 6.6l/100km.
On tuo nykytekniikka hienoa!
1.2 TSI testissä....
71
2804
Vastaukset
- 222222
Aika hurja kulutus....
- *TSI*
on varmasti poljettu aika reippaasti. Itse pääsen pienempään kulutukseen 1.4 TSI Golfilla.
- ffffffasdfsdf
*TSI* kirjoitti:
on varmasti poljettu aika reippaasti. Itse pääsen pienempään kulutukseen 1.4 TSI Golfilla.
Vähemmällä pääsee nykypäivänä ihan millä vaan.
- a-naali
ffffffasdfsdf kirjoitti:
Vähemmällä pääsee nykypäivänä ihan millä vaan.
SAKSASSA mitatusta kulutuksesta.
Pikkuauto, joka kiihtyy 0-100 9.8s ja kuluttaa 6.6litraa. - ,.,.,.,.,
a-naali kirjoitti:
SAKSASSA mitatusta kulutuksesta.
Pikkuauto, joka kiihtyy 0-100 9.8s ja kuluttaa 6.6litraa.prius 3.9l/100:lla
- .......
,.,.,.,., kirjoitti:
prius 3.9l/100:lla
90 heppanen romu sähkömoottorilla :D
- '¨´'
....... kirjoitti:
90 heppanen romu sähkömoottorilla :D
Paljos 1.2 TSIissä on tehoja?
- ..........
'¨´' kirjoitti:
Paljos 1.2 TSIissä on tehoja?
heppoja 105 ja vääntöä 175. Kyllä se selvästi paremmin liikkuu kuin joku sähkö Prius.
- FAG..
.......... kirjoitti:
heppoja 105 ja vääntöä 175. Kyllä se selvästi paremmin liikkuu kuin joku sähkö Prius.
105 hv =D
oh no mikä tykki !! - ........
FAG.. kirjoitti:
105 hv =D
oh no mikä tykki !!ole sanonut että se on tykki, vaan että Prius on laiska paska Poloon verrattuna.
- itsm
a-naali kirjoitti:
SAKSASSA mitatusta kulutuksesta.
Pikkuauto, joka kiihtyy 0-100 9.8s ja kuluttaa 6.6litraa."Pikkuauto, joka kiihtyy 0-100 9.8s ja kuluttaa 6.6litraa. "
Ajan mielummin autolla joka kiihtyy 0-100km/h 6,6s ja kuluttaa 9,8l/100km. - Eri maata
........ kirjoitti:
ole sanonut että se on tykki, vaan että Prius on laiska paska Poloon verrattuna.
Prius on rumakin :-(
- -(0)-
itsm kirjoitti:
"Pikkuauto, joka kiihtyy 0-100 9.8s ja kuluttaa 6.6litraa. "
Ajan mielummin autolla joka kiihtyy 0-100km/h 6,6s ja kuluttaa 9,8l/100km.Ajan kulkuneuvolla joka kiihtyy 0-100 alle 15s. ja kuluttaa bensaa 5-10 litraa. Käytän sitä vain liikkumiseen paikasta A paikkaan B.
Jos ostaisin AUTOA hupi ajoon ja fiilistelyyn, ja jonka pitäisi näyttää tyylikkäältä ja kulkea kohtuu hyvin niin en todellakaan mitään tuulipuku Volkkaria ostaisi. - faktatykki
....... kirjoitti:
90 heppanen romu sähkömoottorilla :D
Päivitäppä tietosi tyhmä. Heh heh. Toisekseen ploo on pikkuauto japrius eri kaliiperin auto ja toisekseen pitää verrata jotain vastaavaa mallia volkkarilta.
Ja prius on hyvä auto senkin opit tonttu. - prius on ok
.......... kirjoitti:
heppoja 105 ja vääntöä 175. Kyllä se selvästi paremmin liikkuu kuin joku sähkö Prius.
Olisiko parempi verrata 1.8 maalliin yaris ehkä?
tossa priuksen malla http://www.iltalehti.fi/autot/2009101110310393_at.shtml
Kumpihan liikkuu paremmin esim 90km/h -120km/h välin? sen ihmeemmin keppiin koskematta? - voima olkoon kanssas
itsm kirjoitti:
"Pikkuauto, joka kiihtyy 0-100 9.8s ja kuluttaa 6.6litraa. "
Ajan mielummin autolla joka kiihtyy 0-100km/h 6,6s ja kuluttaa 9,8l/100km.voima rauhoittaa
- ........
prius on ok kirjoitti:
Olisiko parempi verrata 1.8 maalliin yaris ehkä?
tossa priuksen malla http://www.iltalehti.fi/autot/2009101110310393_at.shtml
Kumpihan liikkuu paremmin esim 90km/h -120km/h välin? sen ihmeemmin keppiin koskematta?liikkuu paremmin.
- .........
faktatykki kirjoitti:
Päivitäppä tietosi tyhmä. Heh heh. Toisekseen ploo on pikkuauto japrius eri kaliiperin auto ja toisekseen pitää verrata jotain vastaavaa mallia volkkarilta.
Ja prius on hyvä auto senkin opit tonttu.että tojoterolta on jäänyt koulut kesken.
- Kuka tero?
......... kirjoitti:
että tojoterolta on jäänyt koulut kesken.
ylikoulutettu 44v mies.Kävin peruskoulun loppuun.Töissä 18 asti ja jatkuu ei lomautuksia.
- ..........
Kuka tero? kirjoitti:
ylikoulutettu 44v mies.Kävin peruskoulun loppuun.Töissä 18 asti ja jatkuu ei lomautuksia.
työajalla kävit kirjoittamassa hemmetin epäselvän viestin. Ei anna hyvää kuvaa.
- fakta kiinnostaa
........ kirjoitti:
liikkuu paremmin.
tarkista ja totea asia itse.
- kuka tero?
.......... kirjoitti:
työajalla kävit kirjoittamassa hemmetin epäselvän viestin. Ei anna hyvää kuvaa.
?
- ..........
kuka tero? kirjoitti:
?
Prius 99hp LAATU auto
faktatykki 1.12.2009 14:07
Vastauksia: 42 Lukukertoja: 477 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Päivitäppä tietosi tyhmä. Heh heh. Toisekseen ploo on pikkuauto japrius eri kaliiperin auto ja toisekseen pitää verrata jotain vastaavaa mallia volkkarilta.
Ja prius on hyvä auto senkin opit tonttu.
Kyllä normaalit ihmiset klo 14 aikaan töissä on, varsinkin hyvin koulutetut. - kuka tero?
.......... kirjoitti:
Prius 99hp LAATU auto
faktatykki 1.12.2009 14:07
Vastauksia: 42 Lukukertoja: 477 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Päivitäppä tietosi tyhmä. Heh heh. Toisekseen ploo on pikkuauto japrius eri kaliiperin auto ja toisekseen pitää verrata jotain vastaavaa mallia volkkarilta.
Ja prius on hyvä auto senkin opit tonttu.
Kyllä normaalit ihmiset klo 14 aikaan töissä on, varsinkin hyvin koulutetut.Olet oikeassa monet ihmiset ovat töissä klo 14 jopa normaalit. Hyvin koulutetutkin ihmiset ovat töissä klo 14 . Mitä asiallista juttua nyt yrität teksteilläsi saada selville ? Kysy suoraan jos joku asia vaivaa sinua.
Vihjeitä ja opastuksia elämääsi: Ihmisiä on monenlaisia maailmassa,pitkiä,lyhyitä,rikkaita henkisesti ja rikkaita,köyhiä,tyhmiä,fiksuja,monellatapaa sairaita,terveitä joita on todellakin vähän ellei jopa vähemmistö,rikollisia ja luotettavia ja semmoisiakin on jotka ei ymmärrä oikdeuden tajusta mitään mutta ovat kärkkäänä vaatimassa omia oikeuksia ja rikoksistaan eivät halua rangaistuksia koska eivät tajua että tekivät väärin. Narisisteja on myös ne on todella ikäviä työyteisössä semmoisenkin olen laittanut ruotuun muita kiusaamasta.
Mitä enemmän tulee ikää sitä enmmän ymmärtää maailman moninaisuutta ja ikävää asiassa on se ettää joku alle 30v ei oikein vielä asioista tiedä mitään mitä nyt osaavat kirjoitta monet oikein mutta ei oikeasta elämästä juuri mitään. On niitä vanhojakin ihmisiä ja ovat pahoja loppuun asti.
Kuvittele itsesi n 12tkm korkeuteen avaruuteen ja katso maailmaa sieltä hiljaisuudesta . Hengität rauhassa ja oma olo on ihan sopiva. Mikä on tärkeää sillä hetkellä ihmiskunnalle siinä silmien alla olevassa hitaasti pyörivässä pallossa? mIkä on niin tärkeää.
Jos sinulla on läheisiä ihmisiä siskoja veljiä jopa äiti. Mieti vaikka pikku siskosi 10v kuinka olette pelailleet pelejä yhdessä ja olet vienyt joskus tien ylitse siskosi 6 vuotiaana kuinka hento ja mukava on oman perheen pikku sisko kuulet siskon lukevan kirjaa tai kertovan juttujaan omalla tavallaan mitä sattui koulussa ja sen sellisia mukavia hetkiä elämässä.
Nyt koti ovesi taakse tulee kaksi poliisia kysyvät asuuko täällä se ja se ,ilmeet on vakavia , "valitetavasti hän on jäänyt suojatiellä auton alle ja kuoli matkalla sairaalla olemme pahoillamme otamme osaa suruunne" äitisi kaatuu lattialle, teksti oli liikaa, mitä mietit silloin. Muista ehkä ne mukavat hetket siskosi kanssa kun kannoit reppuselässä ......elämässä on paljon hyviä asioita ja suomi 24 foorumilla ilkeily ei pitäisi olla sellaista. - arranz
....... kirjoitti:
90 heppanen romu sähkömoottorilla :D
Uudessa priuksessa on yhteisteho 136 hv ja vääntö 350 Nm bensa sähkömoottori. Seka-ajossa kuluttaa 4-4,5 litraa, 5:een päästäkseen pitää piiskata rajusti. Ja siinä missä volsua makuutetaan korjaamolla ajellaan Priuksella vaan etiäpäin. Toki Kolopallo (=Golf) on se oikea verrokki, joten aika isot puheet polopojuilla.
PS. Jokos ne alustan komponentit ja ikkunannostimet kestää uudessa poloisessa kauemmin kuin 6 kk? - ..........
arranz kirjoitti:
Uudessa priuksessa on yhteisteho 136 hv ja vääntö 350 Nm bensa sähkömoottori. Seka-ajossa kuluttaa 4-4,5 litraa, 5:een päästäkseen pitää piiskata rajusti. Ja siinä missä volsua makuutetaan korjaamolla ajellaan Priuksella vaan etiäpäin. Toki Kolopallo (=Golf) on se oikea verrokki, joten aika isot puheet polopojuilla.
PS. Jokos ne alustan komponentit ja ikkunannostimet kestää uudessa poloisessa kauemmin kuin 6 kk?Tojota pysyy ruosteettomana kauemmin kuin 6 viikkoa?
- Jjuuh
FAG.. kirjoitti:
105 hv =D
oh no mikä tykki !!Kato mielummin sitä vääntöä joka on muuten oikein hyvä lukema. Ja alkaa jo 1550 rpm. Toisin ku joku vapari 1.8 vääntöä vähemmän ja alkaa tyylin3000 rpm
- Suomessa mitattu
a-naali kirjoitti:
SAKSASSA mitatusta kulutuksesta.
Pikkuauto, joka kiihtyy 0-100 9.8s ja kuluttaa 6.6litraa.Mulla on käänteinen auto tuohon verrattuna nääs , joka kiihtyy 5,9 s ja kulutus usein 9,9litraa. Subaru.
- pimppiSubaru
Suomessa mitattu kirjoitti:
Mulla on käänteinen auto tuohon verrattuna nääs , joka kiihtyy 5,9 s ja kulutus usein 9,9litraa. Subaru.
Minulla on päässä vikaa, siksi autoni on subaru!
Kaiken vie mitä tankkiin laitaa ja kiihtyvyydessä on vain mielikuvitus rajana.. - Fakta homma
fakta kiinnostaa kirjoitti:
tarkista ja totea asia itse.
Täytyy sanoa että on kyllä mainio auto tuo uus polo!
- jämpti on näin!!!!!!
Fakta homma kirjoitti:
Täytyy sanoa että on kyllä mainio auto tuo uus polo!
no niin on!!!!
- passeli auto
jämpti on näin!!!!!! kirjoitti:
no niin on!!!!
Olen myös tykännyt ajaa tällä uudella pololla!
- ex seatmies
passeli auto kirjoitti:
Olen myös tykännyt ajaa tällä uudella pololla!
1.2TSI loistava auto ja pieniruokainen.
- parempi vaihtoehto
.......... kirjoitti:
heppoja 105 ja vääntöä 175. Kyllä se selvästi paremmin liikkuu kuin joku sähkö Prius.
Uudessa Kia riossa on jo monta vuotta vanhassa 16 valve 1,4 perusmoottorissa vaparina 109 heppaa, tosin vääntöä tietenkin kokoluokalle tyypilliset 137 nm. 1,2 turbo tulee Rioon ensivuonna ja ennakkotietojen mukaan n. 130 hevosvoimaa, hetkellisesti ohituksissa muutama heppa enemmän. Valitettavasti Polo tulee jäämään jalkoihin Korean kotterolle, vaikka mainittu heppamäärä ei ole vielä mikään kova lukema. Polo jää myös takuussa. Ei tarvitse Rion omistajan vuosiin huolehtia kakat housussa oman rahapussinsa kanssa, hyppääkö jakoketjut tai hajoaako turbon voitelut tai onko muuten keskeneräinen tekele. Ei muuta kuin nauttii kulkupuolesta, joka näissä itämaan tuotteissa on perinteisesti ollut kohdallaan. Lisäksi Rio on jo jopa saksalaisessa Autobildissä rankattu Polon haastajaksi myös ominaisuuksillaan ja yllättävän hyvällä laatuvaikutelmallaan, mikä on paljon sanottu kyseiseltä lehdeltä. Taitaa nämä volkkarit olla viimeisiä 2 vuoden takuu-mohikaaneja, mutta kaikkihan tietävät miksi. Mitä uuteen Yarikseen tulee, se on ollut pettymys kaikessa suhteessa, sillä ei ole asiaa näihin turbo-pippaloihin.
- voivittu.
testissä mitattu Saksassa, ei Suomessa.
Tajuatko pösilö.- 12323
ihan sama missä testattu - kulutus on pikkuautoksi järkyttävän suuri
- HUHHUHHUH
0-100 13 sekuntia
80-120 4.vaiht 16.5, 5.vaiht 22.8 ja 6.vaiht 34.6
SIINÄ SITÄ ON KIVA SÄÄSTÄÄ TIENTUKKONA.- voimaa on kanssani
Ei ole tientukko auris. kaikki autot kulkee tarpeeksi nykyään. Ongelmat tulee IDIOOTTIMAISISTA KUSKEISTA ei autoista.Jos et ehdi olet valinnut elämääsi väärät asetukset. Omalla autolla kyllä pääsen alle 6sek sataseen ja ajna yleensä hyvin rauhassa sillä voima rauhoittaa ja anna kinnereiden esim 0-100km/h 9sek autojen vonguttaa ohi ritsoillaan joku gti golffi on kovin mielissään kun kiihdyttää ohitseni ja todellisuudesssa jäisi kuintikku paksaan jos käyttäisin voimaa.
- tientukko!
voimaa on kanssani kirjoitti:
Ei ole tientukko auris. kaikki autot kulkee tarpeeksi nykyään. Ongelmat tulee IDIOOTTIMAISISTA KUSKEISTA ei autoista.Jos et ehdi olet valinnut elämääsi väärät asetukset. Omalla autolla kyllä pääsen alle 6sek sataseen ja ajna yleensä hyvin rauhassa sillä voima rauhoittaa ja anna kinnereiden esim 0-100km/h 9sek autojen vonguttaa ohi ritsoillaan joku gti golffi on kovin mielissään kun kiihdyttää ohitseni ja todellisuudesssa jäisi kuintikku paksaan jos käyttäisin voimaa.
"jos ajaa 100km/h alueella 100kma/h"
Noin menetellen Toyotalla ollaan aina tien tukkona. Toyotan nopeusmittari valehtelee 7-10km/h, joten ajavat todellisuudessa korkeintaa 93km/h kun kuvittelevat ajavansa satasta. Sitä paitsi useimmat Toyotat ovat nykyisin jo kohtalaisen hiljaisia autoja, jolloin vauhdin hiipumista ylämäissä väännöttömän moottorin takia ei huomaa, koska kuljettajan kaikki huomio menee auto pitämiseen kaistaviivojen välissä. - tojoteroko
tientukko! kirjoitti:
"jos ajaa 100km/h alueella 100kma/h"
Noin menetellen Toyotalla ollaan aina tien tukkona. Toyotan nopeusmittari valehtelee 7-10km/h, joten ajavat todellisuudessa korkeintaa 93km/h kun kuvittelevat ajavansa satasta. Sitä paitsi useimmat Toyotat ovat nykyisin jo kohtalaisen hiljaisia autoja, jolloin vauhdin hiipumista ylämäissä väännöttömän moottorin takia ei huomaa, koska kuljettajan kaikki huomio menee auto pitämiseen kaistaviivojen välissä.Jos ajaa 100km/h niin se tarkoittaa sitä.
Anna vihjeen jota kanaattaa noudattaa: hanki elämänkokemusta paljon lisää ja ennenkaikke aviileän rauhallisesti ja tyynesti sitä hanki.Älä meuhkaa älä ilkeile vaan elä rauhassa ja hanki sitä kokemusta niin korvienväli oppii pikkuhiljaa uusia asioita elämästä. Luitkin jo juttuni ylempää. - meluaaaaaaaaaaaaaaaa
tientukko! kirjoitti:
"jos ajaa 100km/h alueella 100kma/h"
Noin menetellen Toyotalla ollaan aina tien tukkona. Toyotan nopeusmittari valehtelee 7-10km/h, joten ajavat todellisuudessa korkeintaa 93km/h kun kuvittelevat ajavansa satasta. Sitä paitsi useimmat Toyotat ovat nykyisin jo kohtalaisen hiljaisia autoja, jolloin vauhdin hiipumista ylämäissä väännöttömän moottorin takia ei huomaa, koska kuljettajan kaikki huomio menee auto pitämiseen kaistaviivojen välissä.kohtalaisen hiljaisia....näin on ...meinaan hiljaisempia ne on kuin volkkarit
- jjdudud
Hyundai 1.4 i20. 0-100 sopivasti ja kulutus 5.8
- todettu?
Ei varmasti ainakaan AMS:n testeissä?
- 5.5
todettu? kirjoitti:
Ei varmasti ainakaan AMS:n testeissä?
Onko tää AMS sitten joku Seiskan tyylinen viihdelehti?
- jjduddudd
todettu? kirjoitti:
Ei varmasti ainakaan AMS:n testeissä?
ja se on 5.8. 0-100 kiihtyy hyvin ja sopivasti,enempää ei tarvi.
- .........
5.5 kirjoitti:
Onko tää AMS sitten joku Seiskan tyylinen viihdelehti?
maailman arvostetuimpia autolehtiä.
- tuhluri
jjduddudd kirjoitti:
ja se on 5.8. 0-100 kiihtyy hyvin ja sopivasti,enempää ei tarvi.
Jo 80-luvun alussa ajelimme 127 fiatilla sekalaista ajoa ympäri Etelä-Suomea mitenkään yrittämättä säästää bensiiniä. Pitkän aikavälin tulos kolmen hengen kuormalla oli 5,5 l/100 km. Kun auto oli teknisesti kunnossa, niin tuo oli helppo saavuttaa.
Nykyautoilla saadaan muka parempia arvoja kun ajetaan EU-testi tasaista asfalttirataa, mutta käytännön kulutuksissa ei juurikaan voiteta vanhaa fiiua. Kehitys ei siis ole kehittynyt kuin mainoslauseissa.
Isoissa autoissa on toki menty reilusti eteenpäin. Samoihin aikoihin (80-l.) mun Dodge kulutti 12/ 100 km, mutta nykyään paljon tehokkaammat padat vei vai puolet siitä.
Jotkut ymmärtämättömät amikset hehkuttaa kiihtyvyyksiä. Niillä ei ole merkitystä oikeassa liikenteessä. Ei kukaan täyspäinen osta autoa pelkästään kiihdyttelyyn ja ohituksiin, vaan ihan tavalliseen työ- ja huvimatkaliikenteeseen.
Voin kertoa, että liikenteessä pärjäsi ihan hyvin Warrellakin ja siinä oli vaan 37 kW/ 50 hv. Mutta bonuksena olikin se lystikäs värkki, vapaakytkin. - vw_cc
tuhluri kirjoitti:
Jo 80-luvun alussa ajelimme 127 fiatilla sekalaista ajoa ympäri Etelä-Suomea mitenkään yrittämättä säästää bensiiniä. Pitkän aikavälin tulos kolmen hengen kuormalla oli 5,5 l/100 km. Kun auto oli teknisesti kunnossa, niin tuo oli helppo saavuttaa.
Nykyautoilla saadaan muka parempia arvoja kun ajetaan EU-testi tasaista asfalttirataa, mutta käytännön kulutuksissa ei juurikaan voiteta vanhaa fiiua. Kehitys ei siis ole kehittynyt kuin mainoslauseissa.
Isoissa autoissa on toki menty reilusti eteenpäin. Samoihin aikoihin (80-l.) mun Dodge kulutti 12/ 100 km, mutta nykyään paljon tehokkaammat padat vei vai puolet siitä.
Jotkut ymmärtämättömät amikset hehkuttaa kiihtyvyyksiä. Niillä ei ole merkitystä oikeassa liikenteessä. Ei kukaan täyspäinen osta autoa pelkästään kiihdyttelyyn ja ohituksiin, vaan ihan tavalliseen työ- ja huvimatkaliikenteeseen.
Voin kertoa, että liikenteessä pärjäsi ihan hyvin Warrellakin ja siinä oli vaan 37 kW/ 50 hv. Mutta bonuksena olikin se lystikäs värkki, vapaakytkin.Vertaapas "tuhluri" 127 fiatin ja tämän uuden polon painoa, siinä pääsyy kulutuserotukseen. Lisäksi 70 luvun fiiussa ei ollut katalysaattoria joka myös lisää kulutusta. Noissa Saksalaisten kokeissa taitaa olla myös autobahn ajoa, taitaa mennä satakakseiskallakin moottoritiellä vähän enemmän kuin 5,5....
- ............
Joo, mutta se i20 on Paska ja Polo on auto, siinä on pieni ero.
- Laadukas autoilija
............ kirjoitti:
Joo, mutta se i20 on Paska ja Polo on auto, siinä on pieni ero.
Vai mitä sä sekoat?
- 12343234
Laadukas autoilija kirjoitti:
Vai mitä sä sekoat?
on luokkansa paras, se on todettu jo monta kertaa käyttäjien ja alan ammattilaisten toimesta.
- kilds
12343234 kirjoitti:
on luokkansa paras, se on todettu jo monta kertaa käyttäjien ja alan ammattilaisten toimesta.
Luokka on " NAISTEN AUTOT".
Tollaisilla ei heteromies aja. Piste. - Herää pahvi
kilds kirjoitti:
Luokka on " NAISTEN AUTOT".
Tollaisilla ei heteromies aja. Piste.MIESHÄN ajaa millä haluaa, hiiret ottaa huomioon muitten mielipiteet ja sitäpaitsi naisethan on viisaita ja (ihania), kun eivät aja turhan isollalla autolla.
- ....
kilds kirjoitti:
Luokka on " NAISTEN AUTOT".
Tollaisilla ei heteromies aja. Piste.Ne ajaa jolla on senverran isot vehkeet että ei tarvii autolla päteä... :D
- 6.6
......... kirjoitti:
maailman arvostetuimpia autolehtiä.
Eikö ne siellä "maailman arvostetuimmissa autolehdissä" osaa ajaa autoja vai onko autossa joku vika kun kulutus on noin iso?
- (....)
.... kirjoitti:
Ne ajaa jolla on senverran isot vehkeet että ei tarvii autolla päteä... :D
Sano entinen emäntä, vai??? ;)
- makuja monia sano ko
12343234 kirjoitti:
on luokkansa paras, se on todettu jo monta kertaa käyttäjien ja alan ammattilaisten toimesta.
polo on varmaan erinomainen auto luokassaan,en tiedä onko paras(lienee kait mitä kukin painottaa),mut varmaan se on yks luokkansa rumimpia autoja-en ymmärrä mikä ihme siinä on että volkkarin polo ja golf on jatkuvasti niin vanhahtavia ulkomuodoiltaan-luulisi joskus tekevän jotain paremmin muotoiltua-varmaan myisi enemmän-tosin nää tsi koneiset ei oikein suomen talvessa ole edukseen ton ala-arvoisen lämmitystehojen takia.
- ...........
makuja monia sano ko kirjoitti:
polo on varmaan erinomainen auto luokassaan,en tiedä onko paras(lienee kait mitä kukin painottaa),mut varmaan se on yks luokkansa rumimpia autoja-en ymmärrä mikä ihme siinä on että volkkarin polo ja golf on jatkuvasti niin vanhahtavia ulkomuodoiltaan-luulisi joskus tekevän jotain paremmin muotoiltua-varmaan myisi enemmän-tosin nää tsi koneiset ei oikein suomen talvessa ole edukseen ton ala-arvoisen lämmitystehojen takia.
ettet ole TSI moottorisella autolla ajanut.
- osssss
makuja monia sano ko kirjoitti:
polo on varmaan erinomainen auto luokassaan,en tiedä onko paras(lienee kait mitä kukin painottaa),mut varmaan se on yks luokkansa rumimpia autoja-en ymmärrä mikä ihme siinä on että volkkarin polo ja golf on jatkuvasti niin vanhahtavia ulkomuodoiltaan-luulisi joskus tekevän jotain paremmin muotoiltua-varmaan myisi enemmän-tosin nää tsi koneiset ei oikein suomen talvessa ole edukseen ton ala-arvoisen lämmitystehojen takia.
ja nyt vw kylmyydestä tullut epidemia kun asiakkaat palellut suomen talvessa.
- faktat kiinostaa
Huippunopeus 180km/h .
Testikulutus suomessa 5,4 ei verrattavissa saksan testiin kiihtyvyys on.
On nykytekniikka hienoa. Epäreilua verrata kallista ekoautoa halpaan pikku sport autoon .
TM 19/2009. - ...
Voitti myös muuten uusimmassa Auto Bild testissä ylivoimaisesti kilpailijansa.
- teeäsii
Polo on luokkansa paras, julma fakta.
- osssss
ja suomessa todettu kylmimmäksi automalliksi.kaikki lehdet kertoo samaa.
- käytännön kokemus
osssss kirjoitti:
ja suomessa todettu kylmimmäksi automalliksi.kaikki lehdet kertoo samaa.
Hyvin on tarennu. ei mitään valittamista. Lämpimämpi ku vaimon corolla! ;)
- tuhnuTapio
Näin on!!!!
- paljon ajanut
Erittäin hyvä auto tämä uusi Polo!
- Saksa on p-maa
AutoBild tuskin vetää kotiinpäin, eihän? ;)
- Oma valinta'
Jostain syystä sakemannit saa yleensä kaksoisvoiton. Vertailuun valitaan kilpailijan köyhä malli ja sitten aletaan kikkailemaan mukavuus- ja tilantuntukertoimilla ja näin saadaan haluttu lopputulos.
Silmiinpistävää AB:ssä on se, että jos ulkolainen auto kiihtyy hitaammin tai kuluttaa enemmän, niin se on heti pistetaulukossa usean pisteen arvoinen ero.
Mutta jos sakemannin auto on tuhluri tai huippunopeudessa heikompi, niin piste-eroa syntyy korkeintaa 1 piste. Tämä on mielestäni vertailuissa hupaisa ominaisuus . Tosin aikamies valitsee autonsa tarpeen mukaan eikä tuijottele toimittajien mielihalujen mukaan kikkailtuja pisteitä.
Valitsihan suomalainen moottorilehtikin vuoden talviautoksi euroopan kylmimmän auton. Lehden tilaus loppui siihen, joten heidän "asiantuntemus" ei enää minua haittaa.
- ja hyvin tarkenee
Toyotan talutusnuorassa olevan Tuulilasin kestotestissä Poloa ei ajamalla saatu rikki ja makaamaan jatkuvasti korjaamolla. Ihmettelivät vain öljynkulutuksen puutetta, huoltotarpeen vähyyttä ja edullisuutta, 1,2TSI-moottorin väkevyyttä ja pientä kulutusta ja auton pikkuautolle epätyypillisen hyvää ajettavuutta, jolla kokematonkaan kuljettaja ei joudu pulaan.
- täyttä valetta!
Vai ei Tuulilasin kestotestissä Poloa saatu rikki? Mitenkäs selität sen, että Poloon jouduttiin korjaamaan jo alkuvaiheessa vääntynyt vaihteensiirron haarukka hitsaamalla? Eikös se ole rikki menoa, kun kutosvaihde ei mene päälle? Ja toinen etuiskari jouduttiin vaihtamaan myös parissakympissä. Ja niin kehnoa on maahantuonnin toiminta, että toiseen etujouseen oli jätetty kuljetustuki, se havaittiin vasta iskariremontissa.
Joo tosi vahvaa vw-laatua!
- Audisti A3sti
Tuulilasin kestotestissähän mitattu yli 90kw eli 122hv huipputehot 1.2 Tsi Polosta... En kuitenkaan ymmärrä miksi sillä vääntävällä pikkuisella Räppänällä pitää kiihdytellä niin usein valoista kaasu pohjassa??... Varmaan DSG-vaihteisto vaihtaa niin mukavasti että voi aina kumit ulvoen lähteä sillä pikku-sportilla. Muutaman kerran en ole sitä kiihdyttelyä jaksanut katsoa vaan on 1.2 Tsi tullut noutaja kun neliveto-turbo lähtee vihaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048