hei olen juuri ostanut laudan kippikseltä en tiedä kuinka vanha se on tai onko sitä ikinä huollettu mitenkään laudan pohjassa on muutama naarmu onko esim keski suomessa joitain paikkoja mihin vois viedä huoltoon olen laskenut noin kaksi vuotta pari kertaa talvessa enemmän mennynt sitten suksilla onko lauta ok mittanen aloittelijalle kun olen noin 165 senttinen ja lauta on moin 150 senttinen ja sit vielä onko drop merkkinä huonompi kuin vaikkapa stuf
heips snoukkaajaat
lautailijaloittelija
1
278
Vastaukset
- vähän...
Laudan voit varmasti huollattaa ihan missä tahansa urheiluliikkeessä joka myy suksia ja lautoja.
Naarmut pohjassa ei haittaa mitään, eikä se normaali voiteluhuolto/kanttien viilaus niitä poistakaan.
Pituus on ihan passeli, kuin oppikirjasta eli 0,9 x laskijan pituus.
Lautojen laatuvertailu pelkästään merkkiin katsomalla on turhaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174