mulla on traktorin peräkärrynä jostain ikivanhasta kuormurin perästä tehty kampe ja siitä napsahti semmoinen U-pultti joka kiinnittää lehtijousipakan akseliin poikki. Mistä tuommosta kannattaa kysellä, purkaamot taitaa kannattaa unohtaa, mut saako uusia ja onko niitä miljoona erilaista jne jne... hintatasoa olis kans mukava tietää onko kympeissä vai satosissa ?
Pitääkö peräti tehdä itse ja siinä tapausessa kestääkö normi 8.8 jenkatanko vai pitääkö olla vahvempaa ?
Sisun akseli taitaa olla ja kahdeksanpulttiset navat, jos tuo nyt mitään avittaa.
Suattaapi olla sarjasta tyhmä kysymys, mutta tulipa kysyttyä.
Totanoinniin
4
568
Vastaukset
- Kuustojulli
Jos on traktorin peräkärry kyseessä, niin eihän siinä mitään kovia vatimuksia ole. Unohda kierretanko. Tee vaikka silleen että jousen päälle tukusa latta mihin poraat reijät. Pitkät pultit läpi ja kiristys.
Jos pitää olla viimosen päälle hyvä, tilaa Punkalta: http://www.vallilantakomo.fi/- susisisu
hyvä linkki, kysäisempä sieltä. Kiitos.
susisisu kirjoitti:
hyvä linkki, kysäisempä sieltä. Kiitos.
Jos tuo Vallilan takomo ei ole lähi etäisyydellä niin katsoppa täältä.
http://www.pajakulma.fi/
Kummastakin saa varmasti tavaran posti lähetyksenäkin kun tietää sanoa minkä auton runko/vuosimalli/akseli/ montako lehteä.- susisisu
RK-asentaja kirjoitti:
Jos tuo Vallilan takomo ei ole lähi etäisyydellä niin katsoppa täältä.
http://www.pajakulma.fi/
Kummastakin saa varmasti tavaran posti lähetyksenäkin kun tietää sanoa minkä auton runko/vuosimalli/akseli/ montako lehteä.raskonella on toimipiste tälläkin paikkakunnalla. Pitää ottaa pultista mitat ja käydä haastattelemassa. Sivujen perusteella Vallilasta löytyy, jos raskone näyttää punasta valoa. On meinaan ajalta Tutankhamon toi kärry.
Kiitos tästäkin linkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144