Tommonen firma valmistaa lasikuitu paljuja
http://www.ppmuovi.com/Index.htm
Lasikuitu Palju
3
1626
Vastaukset
- järkee
Samalla hinnalla saa aina käyttövalmiin ulkoporealtaan.Älkääkä selittäkö mistään nautinnollisista lämmityshetkistä pikkupakkasessa(3-4h),vesi ei ole koskaan sopivan lämpöistä ,täytät altaan joka kerta ja parasta viihdettä pakkasessa onkin paljun pesu.Harrastin tätä hienoa hommaa tähtitaivaan alla 6kk.,sitten riitti.Ostin ulkoporealtaan ja nyt siittä tähtitaivaasta nauttiikin.
- Tahtoo kans
Onko poreameesi kytketty vesijohtoverkkoon, kuinka saat pysymään sulana, vesitilavuus? Onko katettu ja jos on niin miten? Jos on "verkossa" niin kuinka lähellä rakennusta, tämmöiset yksityskohdat kiinostais.
- tarkennus
Tahtoo kans kirjoitti:
Onko poreameesi kytketty vesijohtoverkkoon, kuinka saat pysymään sulana, vesitilavuus? Onko katettu ja jos on niin miten? Jos on "verkossa" niin kuinka lähellä rakennusta, tämmöiset yksityskohdat kiinostais.
Ulkoporeammetta ei kytketä vesijohtoverkkoon vaan allas täytetään puutarhaletkulla.Ulkoporealtaassa on aina kylpyvalmis vesi ja se vaihdetaan 2-3 kertaa vuodessa.Altaassa on vedenpuhdistusjärjestelmä.Vesi on aina 25-42 asteista,säädön mukaan eli kansi vaan pois ja kylpyyn.Altaat on hyvin eristetty ja niiden mukana tulee lämpökansi.Omassani on vettä noin 1600L ja upotettu terassiin.Allas vie sähköä 300€ vuodessa(olen mitannut).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738