ovat yleensä sikahumalassa irstailevia ilmaisia huoria etelän gigoloille.
Suomalaiset "lomaromanssinaiset"
6
883
Vastaukset
- jänskättää
aika jännä juttu miten suomalaiset naiset, jotka eivät saa maksua/maksavat peräti itse, ovat huoria, mutta thaimaalainen prostituoitu joka ottaa maksun on siveä missi :DDDDDD
- live and let live
Mitähän sen pitäsisi minulle kuulua, että ketä kenenkin kanssa naiskentelee? Pitäiskö mun tuntea jotain kollektiivista mustasukkaisuutta kaikista suomalaisista naisista? Sitä paitsi, kaikki tuollainen yleistäminen on typeryyttä. Varmasti suurin osa lomaromansseja harrastavista tietää, ettei kyse ole suuresta rakkaudesta vaan parhaimmillaan ihan kivasta seikkailusta. Toisaalta tunnen useampiakin tapauksia, joissa suhde on lähtenyt toimimaan ja kestänyt ihan siinä kuin kahden pottunokan keskenkin.
- mutta mutta
outoa on, että thaimaalaisesta prostituiodusta saa uskollisemman vaimon,kuin keskiverto suomidonnasta.
Ne on ne kulttuurierot... - LOL :DDDDDDD
mutta mutta kirjoitti:
outoa on, että thaimaalaisesta prostituiodusta saa uskollisemman vaimon,kuin keskiverto suomidonnasta.
Ne on ne kulttuurierot...:DDDDDDDDDDDDDDD
- tietty näin
mutta mutta kirjoitti:
Ne on ne kulttuurierot...sepä se tätä maailmaa pyörittää.Kyllä kaljamahaista, kaljua ja haisevaa äijää vois työkseen katsellakin, jos korvaus on trpeeksi suuri .
- .........,,,,
tietty näin kirjoitti:
sepä se tätä maailmaa pyörittää.Kyllä kaljamahaista, kaljua ja haisevaa äijää vois työkseen katsellakin, jos korvaus on trpeeksi suuri .
paljonkohan minulle pitäisi maksaa siitä että katselisin/kuuntelen tyylitajuttoman,ylipainoisen,ruman ja vittumaisen suomineidon jäkätystä päivästä toiseen?
Afro/Arabi joutuu tehdä tämän ilman korvausta oleskeluluvan vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579