Suomalaiset "lomaromanssinaiset"

Totuus Ei Pala

ovat yleensä sikahumalassa irstailevia ilmaisia huoria etelän gigoloille.

6

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jänskättää

aika jännä juttu miten suomalaiset naiset, jotka eivät saa maksua/maksavat peräti itse, ovat huoria, mutta thaimaalainen prostituoitu joka ottaa maksun on siveä missi :DDDDDD

• live and let live

Mitähän sen pitäsisi minulle kuulua, että ketä kenenkin kanssa naiskentelee? Pitäiskö mun tuntea jotain kollektiivista mustasukkaisuutta kaikista suomalaisista naisista? Sitä paitsi, kaikki tuollainen yleistäminen on typeryyttä. Varmasti suurin osa lomaromansseja harrastavista tietää, ettei kyse ole suuresta rakkaudesta vaan parhaimmillaan ihan kivasta seikkailusta. Toisaalta tunnen useampiakin tapauksia, joissa suhde on lähtenyt toimimaan ja kestänyt ihan siinä kuin kahden pottunokan keskenkin.

• mutta mutta

outoa on, että thaimaalaisesta prostituiodusta saa uskollisemman vaimon,kuin keskiverto suomidonnasta.

Ne on ne kulttuurierot...

• LOL :DDDDDDD
        mutta mutta kirjoitti:

outoa on, että thaimaalaisesta prostituiodusta saa uskollisemman vaimon,kuin keskiverto suomidonnasta.

:DDDDDDDDDDDDDDD

• tietty näin
        mutta mutta kirjoitti:

sepä se tätä maailmaa pyörittää.Kyllä kaljamahaista, kaljua ja haisevaa äijää vois työkseen katsellakin, jos korvaus on trpeeksi suuri .

• .........,,,,
        tietty näin kirjoitti:

sepä se tätä maailmaa pyörittää.Kyllä kaljamahaista, kaljua ja haisevaa äijää vois työkseen katsellakin, jos korvaus on trpeeksi suuri .

paljonkohan minulle pitäisi maksaa siitä että katselisin/kuuntelen tyylitajuttoman,ylipainoisen,ruman ja vittumaisen suomineidon jäkätystä päivästä toiseen?

Afro/Arabi joutuu tehdä tämän ilman korvausta oleskeluluvan vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe