Oletteko huomanneet, että nuoret perustavat entistä rohkeammin yrityksiä ja ottavat suurempia riskejä kuin paljon ammattitaitoisemmat ja taloudellisesti vakaammat aikuisihmiset? Mitä mieltä olette tästä ilmiöstä, etenkin näin taantuman aikaan? Ovatko nuoret talouden voima vai pikemminkin tuke ideoineen, joista tuskin moni kantaa hedelmää?
Itse en osaa päättää, mitä mieltä olen. Paikoin törmää toimiviin juttuihin, paikoin... ei.
Ajatuksia herätti blogi (http://p-pas-news.blogspot.com), johon törmäsin nettiä selaillessani. Lukiolaistyttö on perustanut nettikaupan ja uskoo, että siitä tulee menestys. Onnea vain hänelle, ei ole helpointa alaa valinnut. Toisaalta nettikaupan (www.p-pas.com/verkkis/cat) tuotevalikoima on ihan hauska ja tyttö tuntuu olevan omistautunut yritykselleen.
Mitä mieltä itse olette? Pitääkö ensin katsoa ja sitten katua, vai pikemminkin toisinpäin?
Aitoa työn iloa vai näyttämisen tarvetta?
Elleanoora
0
533
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296