Haluaisitko auttaa lasten hoidossa. Olisin todella kiitollinen, jos löytyisi joku joka haluaisi puuhastella kahden pienen ihanan tytön kanssa iltaisin.
Taloudessamme on myös lemmikkejä.
Toiveena olisi vain, että pitäisit seuraa tytöille.
En pysty korvaamaan paljoa, mutta jos kuitenkin saisi apua olisin kiitollinen....
Kaivataan lastenhoito apua Porissa.
3
886
Vastaukset
- Lehtolainen
Voisin tulla mutta minulla ei ole autoa en tarvi korvausta
Anna sähköpostiosoite niin laitan postia sinulle- apua perheelle
Hei!
Löysin sähköpostiosoitteesi netistä ja ymmärsin, että sinulla olisi mahdollisuus auttaa perheitä lastenhoidossa. Olen Porin ensi- ja turvakotiyhdistys ry:n toiminnanjohtaja Arja Saarinen ja etsin vapaaehtoista lastenhoitoapua tarjoavaa ihmistä Porin seudulle perheelle, jolla on kolme lasta, paljon sairautta eikä juuri ketään auttavaa sukulaista tai läheistä. Lastenhoitoapu on satunnaista ja lähinnä äidin auttamista selviämään lastenhoidosta. Jos tunnet auttamishalua, otathan yhteyttä yhdistyksemme sähköpostiin porin.ensi-ja-turvakotiyhdistys@co.inet.fi
Terveisin,
Arja Saarinen
- sannas91
olen 18-vuotias opiskelijatyttö ja olisin innokas tulemaan seuraksi lapsillesi pientä korvausta vastaan:)
kokemusta lasten kanssa on hieman tullut kun siskontyttöjä sekä tuttujen lapsia vahtinut ja niiden kanssa "riehunut" =) jos paikka vielä avoinna niin ota ihmeessä yhteyttä
panties02@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286