Helmi - horoskooppi väittää Härkä-ihmisen sanovan asiat liian suoraan, loukkaavasti ja kehoittaa kääntymään Vaa`an tai Vesimiehen puoleen. Olen erimieltä Helmi-horoskoopin kirjoittajan kanssa. Kirjoittajalta kysyn : Kuinka hyvin tunnet Härkä-ihmisen?
Helmi-horoskooppi, tänään.
2
4768
Vastaukset
- jhioä
Rapu on juuri sellainen ihminen, joka sanoo asiat liian suoraan, välittämättä, onko paikalla tuttuja tai tuntemattomia. Loukkaa usein kanssaihmisä, menemällä henkilökohtaisuuksiin ja herkimpiin, sisimpiin asioihin. On nöyryyttävä ja piikikäs puheissaan. Alistaa usein kanssaihmisen, silloin, kun on oppinut tulemaan tutuksi tämän kanssa paremmin. Tuntemattomille osaa leperellä ja on suulas ja äänekäs persoona.
Kokemukseni on häristä, etenkin loppukauden häristä, että sietää paljon asioita, mutta kun mitta on todella täysi, reagoi siinä vaiheessa sen verran voimallisesti, että oksat pois. Härkä myös on ihan helvetiin itsepäinen, mutta käytännöllinen ja empaattinen muita kohtaan. Mustasukkainen härkä myös on ja ihan sairaan pitkä muisti, joka muovaa ihmissuhteet uusiin ulottuvuuksiin. Jos kerran olet loukannut härkää syvällisesti tai mennyt liiaksi henkilökohtaisuuksiin, muistetaan sanasi ja tekosi loppuiän. Muuten härät on melko salaperäisiä, omanlaatuisia ja kiehtoviakin ihmisiä. Itse olen vesimies. - Helmi1
Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410