Elisan kytkyt

Kyllästynyt Elisaan

Tuli otettua Elisalta tuollainen Nokia N73 ME 2007 keväällä 2 vuoden kytkysopimuksella. Tuo sopimus tuli siis täyteen tämän vuoden keväällä ja kävin melkein heti sen jälkeen Elisan liikkeessä purkauttamassa tuon lukituksen. Sain nyt paremman tarjouksen toiselta operaattorilta ja päätin vaihtaa siihen, mutta kun lyön uuden sim-kortin luuriin, niin tuo ilmoittaa vaan, että "SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui". Myös jotain Elisan logoja vilahtelee edelleen käynnistyksen yhteydessä näytöllä vaikka luurissa on toisen liittymän kortti.

Eikö siis Elisa pitänytkään sanaansa ja onko tuo lukitus edelleen voimassa vai olenko käsittänyt väärin mitä tuon lukituksen purun pitäisi tarkoittaa? Olen käsittänyt, että kun kytkysopimus tulee täyteen ja lukitus puretaan, niin sen jälkeen saan vaihtaa tähän luuriin ihan minkä vaan liittymän.

2

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli43

isket sim kortin puhelimeen(paitsi prepaid)ja alat puhua.aina pitää soittaa ja rekisteröidä kortti jotta linjat aukee.Se on sen takia jos kortti katoaa matkalla postissa ei sillä kukaan tee mitään.Joka operaattorilla sama paitsi kun otat liittymän ja puhelimen liikkeessä ne yleensä rekisteröi sen kortin samantien.Sama on mokkuloissa ei linjat aukee ennen,kuin soitat operaattorille.Ohjeet on muuten aina mukan aja olisi hyvä lukea ne jos on lukutaitoinen eikä uusavuton nörtti.

• Jeejeejeejee

Ohje oli se, että lyö kortti puhelimeen ja odota hetki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe