Uskotko jos olet maailmankaikkeudessa yksi ja ainoa olento joka olet "Persoonallinen/Yksilöllinen Valittu"? (Individual Messiah) Jokaisella ihmisillä on yksi ja ainoa oma persoona, joilla on erilaisia tunteita, mutta heidän joukossa saattaa olla VAIN yksi ainoa olento, jonka tunteet on kaikista suurin ja merkittävin koko maailmankaikkeudessa verrattuna muihin ihmisiin. Pakko siis vääntää rautalangasta; lapsuudestani lähtien minulla on ollut sellainen tunne, ajatellen hokien päässään "Kuka minä olen"-sanalla. Tuntuu kuin olisin "Valittu". Meitä on vain yksi...
Uskotko itseesi?
7
769
Vastaukset
- mitä sitten on?
Toisiin luottamisen elämiä? Itsensä epäilemisen elämiä? Jos ette luota itseenne, väitän, että te ette ole olemassa. Te ette oikeastaan ole olemassa. Laitatte energianne kaikkeen muuhun, joten te ette ole olemassa. Se ei merkitse sitä, että olette kuollut. Te ette ole vain olemassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8326501 - Nefilim
Uskoin lapsena, että olin ainoa oikea ihminen, ja kaikki muut olivat robotteja, jotka käynnistyivät kun tulin paikalle kyseiseen kenttään. Kyseiset robotit olivat olemassa siksi, että voisin uskoa kaikkien olevan totta.
Asia tuskin on niin, vai kuka tunnistaa robotin itsessään?- hmm...
Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.
- hamhamster
hmm... kirjoitti:
Oikeastaan roboteilla ei ole sieluja ollenkaan, vaikka jotkut näillä olisi "täydelliset" tunteet kuolevaisten lailla. Sama pätee kloonitkin. Oikeat sielut ovat ne, jota Jumala luo olentoja maailmaamme.
Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.
- ÄLÄ PUHU ROSKAA!
hamhamster kirjoitti:
Jos kerran robotilla ei ole sielua? Siinäpä pähkinää purtavaksi.
Älä arvostele sellaisia asioita, mistä et tiedä mitään! Rasittavaa tuo kommenttisi...
- LightSabre
Ensinmäinen asia henkiseen valaistumiseen on unohtaa 'Ego' joka sotkee asiat maalliseen ajatteluun ja oman itsensä ylentämiseen ja tämä on se 'synti' mikä ihmisen eroittaa 'Ymmärryksestä' ja ihminen lankeaa itsensä pauloihin ja näin ollen tekee itsestään 'epä-puhtaan' suuren 'Kaikkeuden' edessä.
-Te olette Maan suola ja Kirkkauden lapsia joten älkää saattako itseänne kiusauksiin ja älköön sydämmenne olko murheellinen sillä te olette enemmän kuin pelkkä oksa puussa ja majanne on palatsi Kaikkeudessa.-
Peace.- The_Evil_Of_Silence
Tiedän mitä henkilö tarkoitti; me hengitämme, ajattelemme, tunnemme ja näemme. Voimme haistaa kukkien ja hajuvesien hajuja, voimme maistaa ruokia ja karkkeja, voimme kuunnella lintujen lauluja ja voimme nähdä mitä teatterissa tapahtuu. Tunnemme myös kun hieroja hieroo asiakkaita. Emme pysty olemaan kenenkään asemassa, mutta voimme silti vertailla. Ja Aritta-nimimerkillä oleva henkilö on oikeassa. Meitä on vain yksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728