eli etsitään innokkaita bändin perustamisesta kiinnostuneita. Rumpali, sähkökitaristi, basisti ja laulaja. :) Itse olen 14-vuotias tyttö, joten bändiin etsiskelen jäseniä jotka olisivat iältään 13-15 vuotiaita, mutta muutkin huomioidaan. Treenikämppä järjestyy jos tarvetta. Itselläni ei juuri kokemusta soittamisesta mutta laoitan s-kitara tunnit. Tavoitteena olisi joskus päästä esim lämppäämään joitakin bändejä. Eli ihan pikkukeikkoja, mutta asiasta voidaan keskustella! Tyylisuuntana olisi Rock // pop. Covereita tai omia biidejä. Jos kiinnostuit niin eikun vastailemaan!
BÄNDI KUOPIOON!
5
387
Vastaukset
- jepulis...
viestistäsi on hieman aikaa, mutta mikäli tarjouksesi on vielä voimassa?
Eli olen lauleskellut n.5-6 vuotta karaokea kotosalle sekä silloin tällöin laulanut karaokea ruotsin laivoilla ym. yleisön edessä... Mikäli kiinnostus heräsi, laitappa postia: zennyfer@hotmail.com - R
Lähiseudulta löytyis tällainen ikäisesi musadiggari tyttö (eli minä yleensä), jota huvittaisi soittaa kitaraa, bassoa tai laulaa. Kyllä mä osaan rumpujakin hakata mutta aiemmin mainitut sujuis vähän paremmin.
Jos tarjouksesi oli vielä elossa, soita 0405591523.- pkasad
teistä ei tuu ikinä mitään...
- Massis
No, onhan tuossa jo aika moni laulajaksi tarjoutunut, mutta vois kai sitä vielä yrittää, jos tää juttu nyt on ees vielä voimassa... Eli olen 16-vuotias tyttö Sonkajärveltä. Olen käynyt laulutunneilla viimeiset pari vuotta. Esiintymiskokemusta ei ole vielä ehtinyt kovin paljoa kertyä, mutta innostusta olisi. Kirjoittelen myös lyriikoita mielelläni.
Massapsykoosi@gmail.com- Nebulah
Jos jotakuta kitaristia kiinnostaisi tulla soittamaan doom metallia
niin mistguidella olisi paikka avoinna http://www.mikseri.net/artists/mistguide.126252.php
ota yhteys demonicwarmaster@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047685Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856009Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322017Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221836- 361649
- 441494
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416