Onko rapu vai leijonna jos on syntynyt 21.7 mies??? itse olen kalat ja ihastunut mieheen joka on syntynyt 21.7 sopiiko sellanen mies meikäläisille?? kiitos vastauksesta:)
onko rapu 21.7 syntynyt?
5
994
Vastaukset
- Luomisenihme.
Toisaalla palstalla on samantyyppinen kysymys. Miehestä täytyy tietää paljon muutakin, kuin aurinkomerkki. Marsin huonesijainti on tärkeä, merkki myös. Uranus-merkki on tärkeä, varsinkin, kun Uranus on Ravussa huoneessa 10, Venus-merkki on tärkeä. Kuu niitä tärkeimpiä.
Deitti yritti iskeä, mutta löysin Thaimaa-sivuston, kielletty -18v, mitä siinä auttaa, että mies on aurinko Kalat? Kuu on Skorpionissa, Venus Oinaassa, Merkurius Vesimiehessä, Mars Kauriissa, Neptunus Skorpionissa, aurinko huoneessa 5. Lopettakaa naivit aurinkomerkkisopivuus ajatukset, kun alatte luoda parisuhdetta. - mimmi11111
riippuu vähän horoskoopista. mutta itse olen syntynyt 22.7 ja useimmiten olen rapu. mutta tunnistan itsessäni myös piirteitä leijonasta ;)
- räpy-häpy
Rapu on!
- juupelibnm
rapu olet. vaihtuu jellonaksi vasta 23.7.
- 21.07
olen syntynyt 21.7 ja ehdottomasti me juuri olemme rapuja, vaikka huomioitaisiinkin kolmastoistakin tähtimerkki joka nykyisin on olemassa. rohkeasti rapu vaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391