Otan turkkilaisen vaimon

oloneuvokseksi Turkk

Tapasin turkkilaisessa "turistirysässä" hotellin respassa työskentelevän viehättävävän naisen. Hän opasti minua turkkilaisille tavoille lähes joka yö. Hän nyt vaan haluaisi, että mentäisiin naimisiin ja minä muuttaisin Turkkiin. En lähde sinne lampaita paimentamaan, enkä pitsoja paistamaan. Hän on luvannut, että hän saa riittävästi palkkaa, hänen vanhemmillaan on yli 1000 lammasta keskimäärin tilallaan, joten minun ei kuulemma pitäisi osallistua varsinaiseen työn tekoon, autonkuljettajana toimiminen olisi suotavaa 2...3 kertaa viikossa ( Mersun ökymaasturi). Itse pärjään ilman ruoka-apua ja muutakin taloudellista tukea, saan osinkoja keskimäärin 150 000---200 000 €/ vuosi. Vai onko niin, että minun pitäisi elättää kuitenkin koko suku Turkissa. Heidän toiveena on kuitenkin, vaihtaisin uskontoa muslimiksi. Nyt en kuitenkaan kuulu kirkkoon verotussyistä. Ratkaisuni pitää esittää heidän suvulleen maaliskuun alkuun mennessä.
SAAKO SIELLÄ TARVITTAESSA HELPOSTI AVIOERON, JOS SILTÄ ALKAA TUNTUMAAN, TURKINPIPPURIKIN SAATTAA KYLLÄSTYTTÄMÄÄN, JOS SITÄ JOKAPÄIVÄ IMESKELEE.

8

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........,,

uskonnon vaihtamista muslimiksi vaikka et viis veisaisikaan koko aatteesta.Joutuisit osallistumaan silloin kaiken maailman vouhotuksiin.

Sano heille olevasi ateisti ja vakaumuksesi tekee mahdottomaksi liittyä mihinkään uskontokuntaan.

Muslimien silmissä ateisti on huomattavasti parempi kuin kristitty.

• 88+77

valheita kirjoittanut. Tuosta näkyy läpi jo pahasti ettei pidä paikkaansa.
      Kirjoituksessasi on ainoastaan ilmiselvästi näkyvissä turkkilaisten mollaaminen ja ivaaminen.
      Todella säälittävää aloittajalta, keksi parempi kirjoitus jota edes hitusen voisi pitää totena, hupsu.

• wwweeettt

Ei kun faktaa, eiks noi karvakourat oo lammaspaimenia.
        Suomessa loisimassa tai paistamassa lättyjä.

• itseturkkilainen

OLEN SAMAA MIELTÄ 88 77 kanssa PROVO KOKO TEKSTI ! vitun kusipää !ootko niin katkera ku et saa turkkilaista naista ja meet tollasia juttuja keksii ,sairas sika!

• Hyi hyi

Ei muslimi saa sanoa "sika".

Se on Koraanin mukaan syntiä, jopa sanoa "sikk."

PS. Jos suomalaiset miehet kohtelisivat naisiaan kuin orjia, kuten turkkilaiset miehet, ette tekään saisi suomalaisia naisia.

Mutta meillä on itsetuntoa antaa naisille tasa-arvo ja naida vapaasti ketä haluavat.

• eiiiihh

En haluaisi turkkilaista naista kun nää lammaspaimenet on ensin pää märkänä
        ryskyttäny lampaita.

• hyvähyvähyvä

Heh, mitenhän jannun on käyny? Onko sitä Turkissa naikkareissa?

Parasta tossa oli, että tienaa parisataa tonnia osinkoja vuodessa, mutta on eronnu kirkosta verotuksen vuoksi!

• Apu-kerho

Mene vaan ajelemaan niitä lampaita takaapäin, Mersun voit unohtaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe