Sähkösopimus

mietteliäs2

Olen jo jonkin aikaa asunut nykyisessä asunnossani. Soitin ennen muuttoa Vattenfallin asiakaspalveluun ja tein sähkösopimusen nykyiseen asuntooni ja samalla irtisanoin vanhan sopimuksen. Jäin odottamaan sähkösopimusta ja laskua. Aikaa kului eikä kumpaakaan kuulunut. Sitten Vattenfallilta tuli kirje, jossa kehotettiin ottamaan yhteyttä, jotta asunnon nykyisen asukkaan (eli minun) kanssa voidaan tehdä sähkösopimus. Soitin ja kerroin tilanteen. Asiakaspalvelussa vastannut henkilö sanoi laittavansa sopimuksen voimaan siitä päivästä lähtien. No, edelleenkään minulle EI ole tullut sähkösopimusta eikä yhtä ainutta sähkölaskua. Miten asiassa tulisi toimia. Virhehän EI ole minun, vaan selkeästi Vattenfallin!!

8

1059

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vattenfall_asiantuntija

      Kiitos palautteesta

      Voisitko ystävällisesti ottaa vielä kerran yhteyttä asiakaspalveluumme, koska minä en ilman yhteystietojasi valitettavasti voi tehdä asialle mitään.

      Terveisin, Airi Laakkonen,
      Vattenfallin energia-asiantuntija

      • mietteliäs2

        ..voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne.. Tosin yleensä, kun sinne soittaa, saa varata mukaan eväät ym. kun jonottamaan joutuu niin pitkään.. =)

        Enitenhän minua kiinnostaa se, että mistä ajankohdasta lähtien minulle nyt aiotaan laittaa se sopimus voimaan ja laskut tulemaan - eli kuinka pitkälle takautuvasti joudun maksamaan laskut. Aikaa (ja sähköä) kun on kulunut jo aikalailla, mutta kun edelleenkään se vika, etten ole sähkölaskua saanut, ei ole minussa.. Aion kysyä asiaa myös kuluttajaneuvonnasta.


      • Vattenfall_asiantuntija
        mietteliäs2 kirjoitti:

        ..voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne.. Tosin yleensä, kun sinne soittaa, saa varata mukaan eväät ym. kun jonottamaan joutuu niin pitkään.. =)

        Enitenhän minua kiinnostaa se, että mistä ajankohdasta lähtien minulle nyt aiotaan laittaa se sopimus voimaan ja laskut tulemaan - eli kuinka pitkälle takautuvasti joudun maksamaan laskut. Aikaa (ja sähköä) kun on kulunut jo aikalailla, mutta kun edelleenkään se vika, etten ole sähkölaskua saanut, ei ole minussa.. Aion kysyä asiaa myös kuluttajaneuvonnasta.

        Hei
        Harmillista, mikäli sinulla on noin huono kuva asiakaspalvelustamme. Kehotan kuitenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Olen aivan varma, että asia selviää puhumalla.

        Terveisin, Airi Laakkonen,
        Vattenfallin energia-asiantuntija


      • Vattenfall_asiantuntija kirjoitti:

        Hei
        Harmillista, mikäli sinulla on noin huono kuva asiakaspalvelustamme. Kehotan kuitenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Olen aivan varma, että asia selviää puhumalla.

        Terveisin, Airi Laakkonen,
        Vattenfallin energia-asiantuntija

        Turhaa teille soittaa tai laittaa sähköposti yritin syksyllä kumpaakin, ei päässyt puhelimella sitten kirjotin ei vastattu sähkäriin joten luovutin ja muutin sähköyhtiötä joten se siitä.


      • Laskutus.
        nape49 kirjoitti:

        Turhaa teille soittaa tai laittaa sähköposti yritin syksyllä kumpaakin, ei päässyt puhelimella sitten kirjotin ei vastattu sähkäriin joten luovutin ja muutin sähköyhtiötä joten se siitä.

        mietteliäs2: Vattenfall ei ota asiakkaita vakavasti.

        Itsellä kävi näin, että olin juuri muuttanut asumaan, pistin hyvissä ajoissa menemään sähkösopimuksen netin kautta. No eiköhän sieltä tule jonkin ajan päästä uudet, että pitäisi liittyä. Toinen kerta meni.

        No sain muutamalta viikolta sähkölaskun. Ihmettelin sen jälkeen yli puolivuotta, että miksei laskuja kuulunut, otin yhtyettä. Meni 2 päivää vaille kaksi kuukautta, että ottavat yhteyttä. Sähkömittarinkin vaihtoon meni toista kuukautta. Kuulemma etäluettavassa mittarissa on jotain ongelmaa saada yhteyttä ja se lähtee takaisin tehtaalle.

        Laskuja ei kuulunut taaskaan, joten otin yhteyttä ja kerroin pistäväni seuraavana yhteyttä kuluttaja-asiamiehelle, tällä kertaa sähköpostia tuli todella nopeasti ja melkein vuoden lasku perässä. Että en tiedä oliko tällä apua, kun sanoin pistäväni yhteyttä kuluttaja-asiamiehelle.

        Toivon, että laskutus pelaisi tämän jälkeen normaalisti.

        Ja tulikin juttua pienen yrityksen asiakaspalvelijan kanssa tästä, että yleensä pienet yritykset pitävät todella asiakkaista kiinni, mutta ilmeisesti isoja ei kiinosta asiakkaiden tyytyväisyys yhtään. Eli tässä asiassa teillä olisi petrattavaa todella paljon.


    • fd gsdfgsdfgsdfg

      Minulle kävi kanssa aikalailla samaten, mutta firma oli suomen energia yhtiö!

    • 3v

      Laskut vanhenee 3 vuodessa. Jos esim. 10 vuoden päästä huomataan ettei sinua ole laskutettu, niin sinun tarvitsee maksaa vain viimeiseltä 3 vuodelta.

      • Siri45

        Aika huvittavaa... Näyttää ettei vattenfallin asiakaspalvelu pelaa ollenkaan kun energia-asiantuntijan pitää keskustelupalstoilla vastailla ihmisille. Se kyllä tiedään ja on kuultu sisäpiiristä ettei homma toimi vieläkään vaikka kaikki piti muuttua pari vuotta sitten....
        Henkilökunta ei taida ollakkaan niin sitoutunutta kuin ennen...
        Kaikki muuttuu vuoden välein joten ei voi toimia....
        Huvittavaa seurata ja kaikki on nähty ja niin monta kertaa....
        Ei se toimi kun ei arvosteta henkilöstöä.
        Näin on monessa nykypäivän firmassa joten ei voi toimia kuten tämäkin on nähty niii pitkään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe