Tietääkö kukaan mitä ystäväni pitäisi tehdä kun 2 isoa Terminaattoria soitti ovikelloa ja tuli juttelemaan. Terminaattorit sanoivat tulleensa tulevaisuudesta ja he varoittivat ystävääni että hänen tulisi ladata enemmän netistä koska ihmiskunnan vapaus tarvitsee puolustajia. Toinen Roboteista sanoi sitten että share ration tulisi olla vähintään 5 ja ystävälläni se on vain 3. Toinen roboteista sanoi että monet ihmiset uhkailevat Skynettiä ja laiton piuhojen katkominen on murhaan rinnastettava rikos. Mitä ystäväni tulisi nyt tehdä?Ystäväni kone käy kuumana ja piuha jo hehkuu punaisena mutta share ratio on silti liian alhainen. Tuleeko nyt maailmanloppu?Uhkaako meitä fasismi?
2 Robotti kävi juttelemassa
Huolestunut ystävä
3
206
Vastaukset
- MahaTäynnä
Joku soitti eilen ovikelloani ja oveni edessä oli 58 laatikollista perhepizzoja! Sitten kohta joku soitti pizzeeriasta ja sanoi että minun eräs ystäväni oli varastanut heiltä 58 laatikkoa perhepizzoja! Sanoin että Haist...Pas... minä syön ne ja vastaus oli:''sitten rikot tekijänoikeuksia!''. Minä sanoin: tuokaa ensin ne tekijänoikeudet mulle että voin rikkoo ne!!!
Nyt mulla on maha täynnä tekijänoikeusksia ja päässäni soi sana TEKIJÄNOIKEUS!!!- Lkihairö
Tossssa sun otsakkeessa luke ''2 ropotti''!
- Laki Luki
Lkihairö kirjoitti:
Tossssa sun otsakkeessa luke ''2 ropotti''!
R2D2 ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509