Ymmärrykseni mukaan tässäkin tapauksessa oli kyseessä laillinen ase - eikä edes metsästysase.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/12/1010911
Suomalainen naureskeleva susianalyytikko osaa tehdä sen ilman pyssyäkin,
kuten Myyrmäkikin todistaa.
Kaikki aseet valtiolle, ei ainoastaan ampuma-aseet.
Laillinen ase
8
451
Vastaukset
- niin sitten
ajetaan autolla päin rekkaa tai väkijoukkoon. Jälki on pahempaa kuin pyssyllä.
Olisiko oikeasti aika hoitaa syitä, eikä pelkkiä oireita?- Anonyymi
Laillinen rekka jos ei ole varastettu.
- Anonyymi
Ase on laillinen eli se ei itse tee mitään rikoksia toisin kuin tekoälyaseet tekevät itse.
- Anonyymi
Tuon 12v pojan kädessä se ase on kyllä laiton!olkoon kenen laillinen ase tahansa sitä ennen. Mitä poliisit yrittää kertoa tällä ns "laillisella"aseella koko ajan?
- Anonyymi
Laiton ase on aina jonkun laillinen eli todellisuudessa ase tuolla pojalla oli laiton. Tietenkin kuten tavallista halutaan syyllistää aseen laillinen omistaja ja jälleen kääntää syy itse tekijästä pois joka on suomessa tavallista, koska täällä hyyssätään rikollisia niin asian voi sitten halutessa kertoa näinkin asehysteriaa lietsoen.
- Anonyymi
Laillinenase,metsästysase,harrastusase,keräilyase,laitonase.oliko vielä jotain?
- Anonyymi
Kyllä huumediilerit tarvitsevat aseensa. Meillähän menee bileet aivan överiksi jos ei saada tarvittavia piristeitä. 🌚🌚🌚
- Anonyymi
Aseen voi nykyään 3D -printata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236