Minkämoinen mahdollisuus?

Kokemuksia?

Olen siis unohtanut edellisestä liuskasta yhteensä varmaan 10 pilleriä , menkat alkoivat jokunen pv ennen kun pillerit olivat loppuneet ja jätin loput syömättä. Pidin tuon normaalin 7pvn tauon ja aloitin uuden liuskan. Nyt ollut alavatsa kipuja välillä todella koviakin aivan menkkakivun tyyppisiä ja huomattavaa väsymystä.. Onko kuinka suuri mahd. olla raskaana? Ja pillereitä olen syönyt noin 1½ vuotta.

8

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäys

Ai ja unohdin lisätä että lisänä ollu myös kuumeinen olo mutta mittari näyttää alilämpöä :S

• huh...

raskauteen! Mietihän vähän, olet jättänyt n. PUOLET ottamatta jne.

• 2345ui

Pelkkä pillereiden unohtaminen ei tee ketään raskaaksi ja kun et muuta kertonut, niin näillä tiedoilla et ole raskaana.

Jos taas olet ollut yhdynnässä, niin olet käytännössä harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, mikäli ainoastaan pillerit ovat olleet käytössä. Perheenlisäys on erittäin mahdollinen.

• Että juu

Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen

• 2+2
        Että juu kirjoitti:

Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen

eli testin tekoon heti kun se vain on mahdollista. Eli kun viimeisestä suojaamattomasta yhd.on kulunut väh. 2 viikkoa.

• 2+2 kirjoitti:

eli testin tekoon heti kun se vain on mahdollista. Eli kun viimeisestä suojaamattomasta yhd.on kulunut väh. 2 viikkoa.

Pää pointti on oletko ollut kuukautisten jälkeen yhdynnässä vai et. Jos olet voit olla raskaana jos et ole ollut niiden jälkeen, et voi olla.

• niin...
        sfinski80 kirjoitti:

Pää pointti on oletko ollut kuukautisten jälkeen yhdynnässä vai et. Jos olet voit olla raskaana jos et ole ollut niiden jälkeen, et voi olla.

onhan hän kertonut olleensa:
        " Että juu5.12.2009 06:24
        Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen "

• kyylä :D
        niin... kirjoitti:

onhan hän kertonut olleensa:
        " Että juu5.12.2009 06:24
        Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen "

Hei, ette kai provosoidu tällasesta. Eikai kukaan, joka on ehkäisyn aloittanut oikeasti ole niin tyhmä, että tosissaan kyselee täällä tuollaisia? :D Jos ehkäisyä käyttää säännöllisesti se on luotettava, eihän siinä muuten mitään pointtia oliskaan.

Mutta joo, huvinsa kullakin, voihan sitä tulla tännekin huumorilla pakkaa sekoittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8479
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6702
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3850
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3679
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      170
      3077
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2979
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      48
      2972
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2889
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2496
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2094
    Aihe