Olen aikeissani tehdä tämän tunnetun tempun, eli käydä hakemassa viinaa virosta. Mietin vain, että nyt kerrankin kun olisi mahdollisuus tuoda myös jotain muutakin sieltä, niin tietääkö kukaan mikä on virossa halpaa tänäpäivänä? Ihan bisnesmielessä ajattelin että tuon jotain minkä voin sitten myydä Suomessa kalliimmalla, en vain itse oikein keksi(tiedä) mitään, mikä siellä olisi selkeästi halvempaa kuin Suomessa, tuon viinan lisäksi siis.
Tuonti virosta
Viromies
4
574
Vastaukset
- ottavad!
Sähkötarvikkeet, vesikalusteet,huonekalut, metsäsika,kauris, jopa jauheliha vain 2 ekua kilo siinä esimerkkiä mitä kannattaa tguoda mutta tarvii tietää mistä edullisesti saa.
- odava
Omega 3 pillerit
- Rakentajatyyppi
Minä toin keskuslämmityskattilan, oli paljon edullisempi.
- skroll
kiertoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174