Chisu ja live-esiintyminen

Janne_31

Olen kaksi keikkaa katsonut livenä ja nainen on aivan huikea. En tiedä miksi hän ei kehuja oikein kehtaa kuunnella, mutta on kyllä hieno ääni. Livenä kuulostaa aivan samalta kuin levyltä; ehkä Irina on toinen yhtä hyvä livenä.

Aika monta konserttia kuunnelleena voin todeta että tosi harva pystyy samaan kuin Chisu bändeineen. Kun vasta on toinen oma pitkäsoittoalbumi, niin uskoisin, että tästä naisesta kuullaan vielä pitkään. Nainen kun vielä tekee itse tekstit, säveltää ja sovittaa kaiken.

Olen myyty, olen melkein rakastunut....

t. Janne

8

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihisijä

Enkä tule kuuntelemaan.

• chisu-fanittaja

Pihisijä voi pihistä ihan omassa nurkassaan. Chisu on loistava artisti, tällaisia kaivataan Suomeen lisää.
      Tuoretta verta ja ihanaa sanoitusta!
      t. Peter

• Chisu-fan

• kiima jussi
        Chisu-fan kirjoitti:

Ekalta Chisun levyltä Emma-gaalassa hän soitti tämän :
        http://www.youtube.com/watch?v=XTVCsRgXwb0&feature=related

Todella hieno suoritus, kyyneleet valuu kun tätä kuuntelee.

Uudella levyllä (Vapaa ja Yksin) hän vuodattaa kyyneliä mm. Sama Nainen-kappaleella. Mutta myös Etsijät on upea sekä Kerrasta Poikki. Kuunnelkaa

Etsijät
        http://www.youtube.com/watch?v=qAD7iQaZvdI

Kerrasta Poikki
        http://www.youtube.com/watch?v=7jPzvyuYTIs

Mikko

chisun näköisestä kissasta monet pojat haluaisivat ainakin päästä selvittämään sen miten hyvin tämä hoitaa puutarhansa...

• Jarkompi

Joo mäkin tykkään, mutta huonoa. Chisu, Haloo helsinki, Mariska ja Anna puu, laulavat kaikki teennäisellä nukenäänellä jollotuksiaan!!!

• kalkka inerva

Minkähän värinen pensas sillä on?

• kingdomoflove

Chisu menettelee, mut jos Irina hieman vielä kimittää/honottaa alkaa muistuttaa Kikan laulutyyliä, kai ne muuten jotenkin joikaa. Mutta, erikoinen ja kaunis ääni on Katariina Hännisellä, ihmettelenkin miksei häntä lähetetä jonnekin isoihin kisoihin vieraalla kielellä laulamaan. Ja toinen on, vieraalla kielellä laulava Netta Dahlberg, aivan magee tapaus, enempi hänkin ansaitsisi saada julkisuutta, tavisjoikaajia kun piisaa. Ulkomaalaisista tietysti Sonique..

• sipulipussi

muistanpa vielä CHISUN ENSIMMÄISIÄ KEIKKOJA ,OISKO OLLU 2008 tai jotain ja taisi olla kaisaniemen kesäkeikka. oli kuin mollamaija ,ihan hirveen näköinen ja kuuntelijoita oli lavan edessä ehkä 5 kappaletta.stailaaja on kyllä Chisun kohdalla onnistunut työssään,on hiustenpidennykset ja meikit ihan kohdallaan ja sipulipussia ei enää käytä ollenkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe