VAV asunto vaihtoon

PikkuMyy30...

Haluaisiko joku VAV:n talossa asuva vaihtaa?
Mulla on Asolassa kaksio parveke, eka kerros, noin 46 neliötä, vuokra 425 e.
(auton parkkipaikka kuuluu hintaan). Rauhallinen, "syrjäinen" paikka, vieressä puisto, koirapuisto, lastentarha, koulu, neuvola ja paljon metsää ympärillä...Kaukana päätieltä, Peijaksen Sairaalan takana...
Tää mun kämppä sopis esim. koiran kans asuvalle, tai vaikka yksinhuoltajalle.. jne..
Tai jollekin joka tykkää asua luonnon lähellä jäniksien ja kanien vieressä =)
Talon edessä on metsää, takana on puisto, oikealla on rivitaloja (ja niiden jälkeen taas metsää), vasemmalla yksi kerrostalo, ja muutamia paritaloja...

HALUAISIN VAIHTAA: kaksioon parveke, (saa olla isompi ja kalliimpi) -
Korsossa (keskusta, Kulomäki, Mikkola ja Matari),
Hiekkaharjussa, Tikkurilassa, Jokiniemessä, Rekolassa tai Koivukylässä.
Niin, ja en vaihda ekaan kerrokseen. Itse nyt asun ekassa, enkä tykkää siitä. Haluan asua ylempänä...

Eli periaatteessa haluan pois "metsästä", ihmisten ilmoille =)

5

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjalava

Heippa!

Tuli äkillinen elämänmuutos ja nyt pitäisi vaihtaa pienempään kämppään, kun yksin asuminen isohkossa kämpässä isompine vuokrineen ei oikein onnistu. Eli asun tällä hetkellä n. 60m2 (vai oliko hieman päälle) asunnossa Ilolassa. Huoneistossa on iso olohuone, makkari sekä keittiö ja ihanan iso piha. Pidän asunnosta tosi paljon, mutta nyt tosiaan eron tultua, en voi tätä enää pitää. Vuokra tässä on noin 620e (tarkistan myöhemmin, jos sua kiinnostaa). Bussit kulkee hyvin vierestä, vaikka tämäkin on metsän vieressä, eli ei ihan päätien varrella (lähellä uutta ABC).

Onko talosi rivitaloasunto vai millainen? Onko talo monikerroksinen vai yksikerroksinen? Tämä on kyllä ensimmäisessä kerroksessa, mutta yläpuolella ei ole muita. Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä. henna.jalava@aol.fi

• vaihto1

minulla on kolmio hakunilassa haluan vaihtaa samankokoiseen tai tosi isoon kaksioon sauna olisi tosi hyvä tässä on kaikki lähellä kävelymatkan päässä koulut tarhat kaupat uimahalli ja monet muut tarvittavat toimistot

laita viestiä leilaastridnyman@jippii.fi

• Vaihto3

Mulla ois 40 neilöinen kaksio korsossa, rauhallisessa talossa parvekkeella . Asunto on juuri rempattu ja vuokra on noin 450. Jos jotain kiinnostaa vaihto? isonpaa etsikelen mieluiten pihalla.

laita viestiä jos kiinnostaa:

ella.h.halonen@gmail.com

• LeilaNyman

moikka minulla on 3 k hakunilassa S marketin lähellä kannuskujalla haluasin vaihtaa ihan samankokoiseen asuntoon hakunilasta tai nissaksesta talo jossa olisi hissi ja JOS mahdollista oma sauna ei pakollinen ja olisi vielä kivempi jos alinkerros neliöt saa olla pienemmät ota yhetyttä 0465640616 Leila

• asunnonvaihto

Minulla on kaksihuonetta ja keittiö parveke n.56neilöö.hakunilassa haluaisin saman kokosen kaksion tikkurilan lähistöltä. ESM.Koivukylä,korso, simonkylä,länsimäki. ota yhteyttä p.o40-7626161Reet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe